فروش آنلاین باطری ماشین

ساخت وبلاگ

انواع اجاره ها در ترکیه

افراد زیادی به استانبول به چند دلیلی تصمیم می گیرند در استانبول خانه اجاره کنند، آنها ممکن است قصد اقامت ترکیه را داشته باشند و یا برای کار و تحصیل به ترکیه سفر کرده باشند. تقاضای زیادی برای اجاره خانه از آپارتمان های کوچک تا ویلا های بزرگ در مناطق مختلف استانبول وجود دارد.

اجاره بلند مدت

برخی از مالکان، ملک خود را به صورت طولانی مدت و تقریبا مشابه با شرایط کشورهای غربی اجاره می دهند. خیلی مهم است که برای عقد یک قرارداد مطمئن، یک وکیل استخدام کنید تا حتما هر دو طرف قرارداد رضایت داشته باشند و از شرایط کاملا مطلع شوند.

مقدار مبلغ پرداختی شما، بسته به محلی که انتخاب می کنید متفاوت است. معمولا مستاجر یک ماه ودیعه را به صورت پیشاپیش به منظور جبران خسارت ها و مواردی دیگر پرداخت کند؛ این مبلغ باید شش ماه جلوتر پرداخت شود. این کار باعث می شود تا صاحبخانه برای دریافت پول به مشکلی بر نخورد. طبق قانونی اگر مبلغ اجاره بیشتر از ماهی ۵۰۰ لیر در ماه باشد، پرداخت باید از طریق انتقال بانکی صورت بگیرد. این فرایند باید دقیق طی شود، به همین دلیل توصیه می شود که حتما به یک وکیل یا مشاور حقوقی به منظور کسب اطلاعات به روز و دقیق در این زمینه، مراجعه کنید. در حالی بسیاری از افراد در ترکیه معملات املاکی شان را با قرارداد به انجام نمی رسانند اما بهتر است که برای انجام این کارها، به خصوص در شرایطی که از طرف معامله شناخت چندانی ندارید، حتما قرارداد ببندید.

اجاره کوتاه مدت

در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ دولت ترکیه قانون اعلامیه هویت را اصلاح کرد. پس از این اصلاحیه هر کسی که ملک خود را به عنوان مکانی برای گذراندن تعطیلات اجاره می دهد، باید در سیستم GIYKIMBIL اطلاعات ملک و مستاجر را ثبت کند.

برای این کار، مالکان باید به پاسگاه های محلی جهت دریافت رمز عبور برای ورود به نرم افزار مراجعه کنند. شخصی که رمز عبور را دریافت می کند، همان شخصی است که مسئولیت قانونی ثبت نام را بر عهده دارد.

وقتی ملکی را به صورت کوتاه مدت اجاره می کنید، چه برای یک شب یا دو هفته، باید مشخصاتتان در سیستم وارد شود، در غیر این صورت مالک به ازای هر شب ۷۰۰ لیر جریمه می شود. پاسگاه های محلی حق نظارت و بررسی اسامی ثبت شده در سیستم را خواهند داشت. اگر شما یک فرد خارجی هستید که مجوز کار یا (همان kimlik) دارید، بهتر است بلافاصله ثبت نام کنید. اگر مجوز کار ندارید، پس بهتر است با کمک یک حسابدار معتبر و با هزینه ای کم یک شرکت ثبت کنید.

بسیار مهم است که شما حتما منطقه ای را که با شرایط و اوضاع شما مطابقت بیشتری دارد، انتخاب کنید. در هر جایی از ترکیه مکان های متفاوتی با پیشینه ها و ویژگی های مختلفی وجود دارد.

خرید ملک در ترکیه به وسیله ی آژانس های املاک

اگر به دنبال اجاره  از طریق آژانس های املاک هستید باید بدانید که آژانس های املاک به ترکیه فقط به معدودی از ملک ها و آن هم در محدوده خودشان دسترسی دارند. این بدان معنی می باشد که ملک هایی که آژانس های املاک برای اجاره در اختیار دارند و می توانند به شما معرفی نمایند فقط در محدوده خودشان میسر می باشند. مثلا در صورتی که شما قصد اجاره آپارتمان در بیلیک دوزو استانبول را داشته باشید باید به آژانس های املاک این منطقه مراجعه کنید.

خود این امر نیز ایجاب می نماید که شما با تعداد زیادی از آژانس های املاک در ترکیه در تماس باشید. در بسیاری از موارد حتی سایت های آژانس های املاک در ترکیه نیز به روز نشده اند. و دسترسی به فایل های جدید برای آن ها میسر نمی باشد.

اگر نگاهی به برخی از این ملاک ها بیاندازید می بینید که در بسیاری از موارد آنها ملک هایی را با قیمت پایین و مناسب در تبلیغات خود قرار می دهند و بعد از تماس با آنها می شنوید که این قیمت ها موجود نمی باشد و قیمت های تبلیغاتی آژانس های املاک هستند. تجربه اجاره خانه در استانبول نشان داده است که این روش بسیار وقت گیر می باشد.

همچنین لازم است که در جریان باشید بر اساس قوانین کشور ترکیه هزینه آژانس های املاک جهت اجاره خانه در ترکیه را صاحب خانه پرداخت می کند و نه اجاره کننده. بعد از یافتن ملک مورد نظر شما می بایستی هزینه اجاره را قبل از عزیمت خود به صورت لیر واریز نمایید.

این در حالی است که بسیاری از متقاضیان اجاره دارای کارت های اعتباری بین المللی جهت واریز وجه نمی باشند و اگر هم قصد داشته باشند از طریق صرافی ها مبلغ را واریز نمایند می بایستی کارمزد بالایی را پرداخت نمایند. به شما پیشنهاد می کنیم در ابتدای بدو ورود نسبت به افتتاح حساب در ترکیه در بانک زراعت و یا ایش بانک اقدام نمایید.

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : اقامت ترکیه,خرید ملک در ترکیه,دیوار ترکیه, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 177 تاريخ : دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت: 19:01

میدونستی تو باتری کار بهترین باتری ماشین و با بهترین قیمت باطری ماشین میتونی بخری ؟ پس همین الان دست به کار شو و با کلیک روی قیمت باطری ماشین باتریتو بخر و خدمات و پشتیبانی باتری کار بهره مند شود.

سمند یک خودروی سواری است که از سال ۱۳۸۰ توسط ایران خودرو تولید می‌شود و علاوه بر فروش در ایران، به کشورهای دیگر نیز صادر شده‌است. سمند براساس پژو ۴۰۵ ساخته‌شده‌است. این خودرو در ابتدا قرار بود جایگزین پیکان شود که با توجه به هزینه طراحی و قیمت نهایی آن، این امر محقق نشد

پس از رشد صنعت خودروسازی در کشور کره که تقریباً همزمان با ایران شروع به فعالیت نموده بود، تقاضای طراحی و تولید خودرو در افکار مردم ایران زیاد شد؛ اولین بار در اوایل دهه هفتاد شمسی، طرح خودروی ملی در سازمان‌های رسمی کشور از جمله مجلس شورای اسلامی، وزارت صنایع سنگین وقت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مطرح گردید.

اصطلاح خودروی ملی اولین بار به یک خودروی مفهومی که در چهارچوب همین برنامه در این مرکز تحقیقاتی طراحی شده بود اطلاق گردید. پروژه خودروی ملی پروژه‌ای موفق و نسبتاً کم هزینه بود نمونه‌های اولیه این خودرو که به صورت آزمایشی بر پایه پلتفورم خودروی شورلت رویال باقی مانده از قبل از انقلاب طراحی و ساخته شده بود، بارها در نمایشگاه‌های خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در سال‌های ۷۲ تا ۷۵ به نمایش گذاشته شد. در این پروژه برای اولین بار در ایران روش‌ها و فرایند کامل ساخت یک خودرو مورد تحقیق و بررسی قرار می‌گرفت اثبات شد که در ایران توان طراحی و ساخت خودرو وجود دارد.

با توجه به پیچیدگی طراحی پلت فرم و با اتکا به تجربه سازمان گسترش در پروژه خودروی ملی، شرکت ایران خودرو اقدام به خرید پلت فرم پژو ۴۰۵ از شرکت پژو فرانسه نمود. همزمان با انجام این پروژه در ایران، شرکت فرست اتومیتو انگلستان اقدام به طراحی نمونه اولیه خودرویی بر روی شاسی و قوای محرکه خودرو پژو ۴۰۵ برای تولید در یک شرکت تایوانی نموده بود که با توجه به ورشکستگی شرکت تایوانی و همچنین پیچیدگی طراحی بدنه، ایران این طرح را از شرکت فرست اتومیتو خریداری کردند اما چون شرکت فرست اتومیتو طراحی را خوب انجام نداده بود و ایران خودرو فهمیده بود این شرکت توانایی اصلاح آن را ندارد آن را به ایران برد و در آن جا مرکز تحقیقات ایران خودرو با جمع‌آوری فارغ التحصیلان دانشگاه‌های امیرکبیر، صنعتی شریف و چند دانشگاه صنعتی دیگر، طراحی خودرو ملی را در کنار مشاوران خارجی شروع کرد. در این فرایند، اتاق نسبتاً کوچک و ارگونومی که متناسب با افراد کوتاه قد شرق آسیا ساخته شده بود بازطراحی شد.

بهترین و مناسب ترین باطری ماشین برای خودروی سمند  66 و 74 امپر می باشد که بهترین مارک برای این خودرو استفاده از باتری های واریان صبا باطری و کلیه باتری های سپاهان باتری شامل سوزوکی ، اوربیتال سیلور، اوربیتال قرمز و اوربیتال پریمیوم می باشد.

اگر چنانچه خواستار خرید باطری ماشین بودین با تماس با باتری کار برای خرید باتری ماشین  و تعویض باتری ماشین  در محل اقدام کنید.

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری رنو داستر,فروش باطری ماشین,باطری رنو داستر,باطری ماشین,قیمت باطری ماشین, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 112 تاريخ : دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت: 18:57

میدونستی تو باتری کار بهترین باتری ماشین و با بهترین قیمت باطری ماشین میتونی بخری ؟ پس همین الان دست به کار شو و با کلیک روی قیمت باطری ماشین باتریتو بخر و خدمات و پشتیبانی باتری کار بهره مند شود.

رنو/داچیا ساندرو (به انگلیسی: Dacia Sandero) خودرویی است که در سال ۲۰۰۸ توسط رنو در نمایشگاه ژنو رونمایی شد از سال ۲۰۰۹ تاکنون در تمام کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین در کشورهای متعددی در آمریکای لاتین، آمریکای جنوبی ،آفریقا ،آسیای میانه و خاورمیانه عرضه گردیده‌است.

خط تولید آن نیز در کشورهای رومانی، فرانسه، ترکیه، آرژانتین ،برزیل، کلمبیا، پرتوریا، آفریقای جنوبی، کازابلانکا، مراکش، روسیه و ایران توسط پارس خودرو می‌باشد.

طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده طول نسخه عرضه شده در ایران در حالت طبیعی ۴٬۰۲۰ میلیمتر (۱۵۸ اینچ) و عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۷۴۶ میلیمتر (۶۸٫۷ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۵۳۴ میلیمتر (۶۰٫۴ اینچ) است.

 

ساندرو از نظر پلت فرم با لوگان مشترک بوده و از همان پلت فرم X90 بنا شده که مشترک با رنو کلیو نسل دو می‌باشد. کد اتاق آن نیز B90 می‌باشد اما برخی به اشتباه آن را L90 هاچ‌بک خطاب می‌کنند در حالی که کد L90 متعلق به اتاق لوگان است.

همانند اغلب محصولات مشترک داچیا و رنو در بازارهای مختلف با برندهای رنو یا داچیا عرضه شده‌اند در بازارهای دنیا ساندرو با لوگوی رنو یا داچیا به فروش می‌رسد و این تفاوت برند بسته به بازار هدف امری طبیعی در صنعت خودروسازی است. رنو در این خصوص می‌گوید محصولات خانواده لوگان در بازارهایی که برند داچیا به اندازه کافی مطرح نیست اما برند رنو شناخته شده‌است (همانند ایران، هند، خاورمیانه و آمریکای جنوبی)، با نام رنو تولید شده و در بازارهایی که نشان داچیا شناخته شده تر است و رنو نیز با محصولات گرانتر حضور کافی دارد، با لوگوی داچیا به تولید می‌رسد.

مشخصات فنی

نمای پشت ساندرو نسل یک

رنو ساندرو در دنیا با توجه به بازارهای مختلف با پیشرانه‌های تنفس طبیعی ۱ لیتری توربو (دیزل یا بنزین) ۱٫۲ لیتری (دیزل یا اتانول) ۱٫۴ لیتری (دیزل یا بنزین) ۱٫۵ لیتری دیزل ۱٫۶ لیتری بنزینی و ۲ لیتری بنزینی (در مدل RS) ارائه می‌شود.

مدل عرضه شده در بازار ایران پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی بنزینی K4M رنو سود می‌برد؛ که این پیشرانه مشترک با خودروهای مگان ۱۶۰۰ و رنو سیمبل و رنو کلیو نسل ۲ و ۳ می‌باشد.

این پیشرانه توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه را دارد سیستم دندهٔ نسخه عرضه شده در ایران در دو نوع ۵ دنده به صورت دستی (JH3)یا (JHQ) و همچنین ۴ دنده اتوماتیک (AL4 DP2) است.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رنو ساندرو برابر ۱۰ ثانیه (در مدل دنده دستی) و ۱۲ ثانیه (در مدل اتوماتیک) است.

ایمنی

نمای داخلی

نسل اول ساندرو در تست سال ۲۰۰۸ یوروانکاپ ۳ ستاره ایمنی از ۵ ستاره در ایمنی بزرگسالان، ۴ ستاره از ۵ ستاره در حفاظت از کودکان و ۱ ستاره از ۴ ستاره در برخورد با عابر پیاده را در کلاس سوپرمینی‌ها کسب کرده‌است. نسل دوم ساندرو در تست سال ۲۰۱۳ توانست ۴ ستاره ایمنی از ۵ ستاره را کسب کند.

سیستم ترمز خودرو توسط شرکت ATE آلمان طراحی و ساخته شده‌است. در محور جلو از نوع دیسکی خنک شونده و در عقب کاسه‌ای است دارای سیستم‌های ABS چهار کاناله و EBD (توزیع الکترونیکی نیروی ترمز) و EBA (کمک ترمز اضطراری) می‌باشد.

 

بر اساس بازارها بین ۲ یا ۴ ایربگ از نوع SRP قابل سفارش است. بر اساس بازارها سیستم کنترل پایداری ESP قابل سفارش است.

تجهیزات

رنو ساندرو در بازارهای مختلف با سطح تجهیزات متفاوتی بسته به سطح مشتریان عرضه می‌گردد ولی آنچه واضح است کمبود تجهیزات در مدل‌های مختلف این خودرو در مقایسه با هم رده‌های قیمتی آن در دنیاست ولی با این وجود از جمله تجهیزات کامل‌ترین آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

چهار شیشه برقی و آینه‌های برقی مجهز به گرمکن و کامپیوتر سفری (اطلاعات مصرف سوخت و مسافت و سرعت) مه‌شکن جلو و عقب و چراغ جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع

سیستم صوتی با ۴ عدد بلندگو و صندلی‌های تاشوی عقب و سیستم ضد سرقت قفل مرکزی برقی اشاره نمود.

در برخی بازارها مانند روسیه و چین و آمریکای لاتین گرمکن صندلی‌های جلو و سیستم کنترل پایداری و ایربگ‌های جانبی فرمان چرم سیستم پاور ویندوز در نسخه فول آپشن به مشتریان ارائه می‌شود.

بهترین و مناسب ترین باتری ساندرو،  60و66  و 74 امپر می باشد که بهترین مارک برای این خودرو استفاده از باتری های واریان صبا باطری و کلیه باتری های سپاهان باتری شامل سوزوکی ، اوربیتال سیلور، اوربیتال قرمز و اوربیتال پریمیوم می باشد.

اگر چنانچه خواستار خرید باطری ماشین بودین با تماس با باتری کار برای خرید باتری ماشین  و تعویض باتری ماشین  در محل اقدام کنید.

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری رنو داستر,فروش باطری ماشین,باطری رنو داستر,باطری ماشین,قیمت باطری ماشین, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 159 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 18:58

میدونستی تو باتری کار بهترین باتری ماشین و با بهترین قیمت باطری ماشین میتونی بخری ؟ پس همین الان دست به کار شو و با کلیک روی قیمت باطری ماشین باتریتو بخر و خدمات و پشتیبانی باتری کار بهره مند شود.

رنو/داچیا ساندرو (به انگلیسی: Dacia Sandero) خودرویی است که در سال ۲۰۰۸ توسط رنو در نمایشگاه ژنو رونمایی شد از سال ۲۰۰۹ تاکنون در تمام کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین در کشورهای متعددی در آمریکای لاتین، آمریکای جنوبی ،آفریقا ،آسیای میانه و خاورمیانه عرضه گردیده‌است.

خط تولید آن نیز در کشورهای رومانی، فرانسه، ترکیه، آرژانتین ،برزیل، کلمبیا، پرتوریا، آفریقای جنوبی، کازابلانکا، مراکش، روسیه و ایران توسط پارس خودرو می‌باشد.

طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده طول نسخه عرضه شده در ایران در حالت طبیعی ۴٬۰۲۰ میلیمتر (۱۵۸ اینچ) و عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۷۴۶ میلیمتر (۶۸٫۷ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۵۳۴ میلیمتر (۶۰٫۴ اینچ) است.

 

ساندرو از نظر پلت فرم با لوگان مشترک بوده و از همان پلت فرم X90 بنا شده که مشترک با رنو کلیو نسل دو می‌باشد. کد اتاق آن نیز B90 می‌باشد اما برخی به اشتباه آن را L90 هاچ‌بک خطاب می‌کنند در حالی که کد L90 متعلق به اتاق لوگان است.

همانند اغلب محصولات مشترک داچیا و رنو در بازارهای مختلف با برندهای رنو یا داچیا عرضه شده‌اند در بازارهای دنیا ساندرو با لوگوی رنو یا داچیا به فروش می‌رسد و این تفاوت برند بسته به بازار هدف امری طبیعی در صنعت خودروسازی است. رنو در این خصوص می‌گوید محصولات خانواده لوگان در بازارهایی که برند داچیا به اندازه کافی مطرح نیست اما برند رنو شناخته شده‌است (همانند ایران، هند، خاورمیانه و آمریکای جنوبی)، با نام رنو تولید شده و در بازارهایی که نشان داچیا شناخته شده تر است و رنو نیز با محصولات گرانتر حضور کافی دارد، با لوگوی داچیا به تولید می‌رسد.

مشخصات فنی

نمای پشت ساندرو نسل یک

رنو ساندرو در دنیا با توجه به بازارهای مختلف با پیشرانه‌های تنفس طبیعی ۱ لیتری توربو (دیزل یا بنزین) ۱٫۲ لیتری (دیزل یا اتانول) ۱٫۴ لیتری (دیزل یا بنزین) ۱٫۵ لیتری دیزل ۱٫۶ لیتری بنزینی و ۲ لیتری بنزینی (در مدل RS) ارائه می‌شود.

مدل عرضه شده در بازار ایران پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی بنزینی K4M رنو سود می‌برد؛ که این پیشرانه مشترک با خودروهای مگان ۱۶۰۰ و رنو سیمبل و رنو کلیو نسل ۲ و ۳ می‌باشد.

این پیشرانه توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه را دارد سیستم دندهٔ نسخه عرضه شده در ایران در دو نوع ۵ دنده به صورت دستی (JH3)یا (JHQ) و همچنین ۴ دنده اتوماتیک (AL4 DP2) است.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رنو ساندرو برابر ۱۰ ثانیه (در مدل دنده دستی) و ۱۲ ثانیه (در مدل اتوماتیک) است.

ایمنی

نمای داخلی

نسل اول ساندرو در تست سال ۲۰۰۸ یوروانکاپ ۳ ستاره ایمنی از ۵ ستاره در ایمنی بزرگسالان، ۴ ستاره از ۵ ستاره در حفاظت از کودکان و ۱ ستاره از ۴ ستاره در برخورد با عابر پیاده را در کلاس سوپرمینی‌ها کسب کرده‌است. نسل دوم ساندرو در تست سال ۲۰۱۳ توانست ۴ ستاره ایمنی از ۵ ستاره را کسب کند.

سیستم ترمز خودرو توسط شرکت ATE آلمان طراحی و ساخته شده‌است. در محور جلو از نوع دیسکی خنک شونده و در عقب کاسه‌ای است دارای سیستم‌های ABS چهار کاناله و EBD (توزیع الکترونیکی نیروی ترمز) و EBA (کمک ترمز اضطراری) می‌باشد.

 

بر اساس بازارها بین ۲ یا ۴ ایربگ از نوع SRP قابل سفارش است. بر اساس بازارها سیستم کنترل پایداری ESP قابل سفارش است.

تجهیزات

رنو ساندرو در بازارهای مختلف با سطح تجهیزات متفاوتی بسته به سطح مشتریان عرضه می‌گردد ولی آنچه واضح است کمبود تجهیزات در مدل‌های مختلف این خودرو در مقایسه با هم رده‌های قیمتی آن در دنیاست ولی با این وجود از جمله تجهیزات کامل‌ترین آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

چهار شیشه برقی و آینه‌های برقی مجهز به گرمکن و کامپیوتر سفری (اطلاعات مصرف سوخت و مسافت و سرعت) مه‌شکن جلو و عقب و چراغ جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع

سیستم صوتی با ۴ عدد بلندگو و صندلی‌های تاشوی عقب و سیستم ضد سرقت قفل مرکزی برقی اشاره نمود.

در برخی بازارها مانند روسیه و چین و آمریکای لاتین گرمکن صندلی‌های جلو و سیستم کنترل پایداری و ایربگ‌های جانبی فرمان چرم سیستم پاور ویندوز در نسخه فول آپشن به مشتریان ارائه می‌شود.

بهترین و مناسب ترین باتری ساندرو،  60و66  و 74 امپر می باشد که بهترین مارک برای این خودرو استفاده از باتری های واریان صبا باطری و کلیه باتری های سپاهان باتری شامل سوزوکی ، اوربیتال سیلور، اوربیتال قرمز و اوربیتال پریمیوم می باشد.

اگر چنانچه خواستار خرید باطری ماشین بودین با تماس با باتری کار برای خرید باتری ماشین  و تعویض باتری ماشین  در محل اقدام کنید.

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری رنو داستر,فروش باطری ماشین,باطری رنو داستر,باطری ماشین,قیمت باطری ماشین, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 152 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 18:58

میدونستی تو باتری کار بهترین باتری ماشین و با بهترین قیمت باطری ماشین میتونی بخری ؟ پس همین الان دست به کار شو و با کلیک روی قیمت باطری ماشین باتریتو بخر و خدمات و پشتیبانی باتری کار بهره مند شود.

رنو/داچیا ساندرو (به انگلیسی: Dacia Sandero) خودرویی است که در سال ۲۰۰۸ توسط رنو در نمایشگاه ژنو رونمایی شد از سال ۲۰۰۹ تاکنون در تمام کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین در کشورهای متعددی در آمریکای لاتین، آمریکای جنوبی ،آفریقا ،آسیای میانه و خاورمیانه عرضه گردیده‌است.

خط تولید آن نیز در کشورهای رومانی، فرانسه، ترکیه، آرژانتین ،برزیل، کلمبیا، پرتوریا، آفریقای جنوبی، کازابلانکا، مراکش، روسیه و ایران توسط پارس خودرو می‌باشد.

طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده طول نسخه عرضه شده در ایران در حالت طبیعی ۴٬۰۲۰ میلیمتر (۱۵۸ اینچ) و عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۷۴۶ میلیمتر (۶۸٫۷ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۵۳۴ میلیمتر (۶۰٫۴ اینچ) است.

 

ساندرو از نظر پلت فرم با لوگان مشترک بوده و از همان پلت فرم X90 بنا شده که مشترک با رنو کلیو نسل دو می‌باشد. کد اتاق آن نیز B90 می‌باشد اما برخی به اشتباه آن را L90 هاچ‌بک خطاب می‌کنند در حالی که کد L90 متعلق به اتاق لوگان است.

همانند اغلب محصولات مشترک داچیا و رنو در بازارهای مختلف با برندهای رنو یا داچیا عرضه شده‌اند در بازارهای دنیا ساندرو با لوگوی رنو یا داچیا به فروش می‌رسد و این تفاوت برند بسته به بازار هدف امری طبیعی در صنعت خودروسازی است. رنو در این خصوص می‌گوید محصولات خانواده لوگان در بازارهایی که برند داچیا به اندازه کافی مطرح نیست اما برند رنو شناخته شده‌است (همانند ایران، هند، خاورمیانه و آمریکای جنوبی)، با نام رنو تولید شده و در بازارهایی که نشان داچیا شناخته شده تر است و رنو نیز با محصولات گرانتر حضور کافی دارد، با لوگوی داچیا به تولید می‌رسد.

مشخصات فنی

نمای پشت ساندرو نسل یک

رنو ساندرو در دنیا با توجه به بازارهای مختلف با پیشرانه‌های تنفس طبیعی ۱ لیتری توربو (دیزل یا بنزین) ۱٫۲ لیتری (دیزل یا اتانول) ۱٫۴ لیتری (دیزل یا بنزین) ۱٫۵ لیتری دیزل ۱٫۶ لیتری بنزینی و ۲ لیتری بنزینی (در مدل RS) ارائه می‌شود.

مدل عرضه شده در بازار ایران پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی بنزینی K4M رنو سود می‌برد؛ که این پیشرانه مشترک با خودروهای مگان ۱۶۰۰ و رنو سیمبل و رنو کلیو نسل ۲ و ۳ می‌باشد.

این پیشرانه توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه را دارد سیستم دندهٔ نسخه عرضه شده در ایران در دو نوع ۵ دنده به صورت دستی (JH3)یا (JHQ) و همچنین ۴ دنده اتوماتیک (AL4 DP2) است.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رنو ساندرو برابر ۱۰ ثانیه (در مدل دنده دستی) و ۱۲ ثانیه (در مدل اتوماتیک) است.

ایمنی

نمای داخلی

نسل اول ساندرو در تست سال ۲۰۰۸ یوروانکاپ ۳ ستاره ایمنی از ۵ ستاره در ایمنی بزرگسالان، ۴ ستاره از ۵ ستاره در حفاظت از کودکان و ۱ ستاره از ۴ ستاره در برخورد با عابر پیاده را در کلاس سوپرمینی‌ها کسب کرده‌است. نسل دوم ساندرو در تست سال ۲۰۱۳ توانست ۴ ستاره ایمنی از ۵ ستاره را کسب کند.

سیستم ترمز خودرو توسط شرکت ATE آلمان طراحی و ساخته شده‌است. در محور جلو از نوع دیسکی خنک شونده و در عقب کاسه‌ای است دارای سیستم‌های ABS چهار کاناله و EBD (توزیع الکترونیکی نیروی ترمز) و EBA (کمک ترمز اضطراری) می‌باشد.

 

بر اساس بازارها بین ۲ یا ۴ ایربگ از نوع SRP قابل سفارش است. بر اساس بازارها سیستم کنترل پایداری ESP قابل سفارش است.

تجهیزات

رنو ساندرو در بازارهای مختلف با سطح تجهیزات متفاوتی بسته به سطح مشتریان عرضه می‌گردد ولی آنچه واضح است کمبود تجهیزات در مدل‌های مختلف این خودرو در مقایسه با هم رده‌های قیمتی آن در دنیاست ولی با این وجود از جمله تجهیزات کامل‌ترین آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

چهار شیشه برقی و آینه‌های برقی مجهز به گرمکن و کامپیوتر سفری (اطلاعات مصرف سوخت و مسافت و سرعت) مه‌شکن جلو و عقب و چراغ جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع

سیستم صوتی با ۴ عدد بلندگو و صندلی‌های تاشوی عقب و سیستم ضد سرقت قفل مرکزی برقی اشاره نمود.

در برخی بازارها مانند روسیه و چین و آمریکای لاتین گرمکن صندلی‌های جلو و سیستم کنترل پایداری و ایربگ‌های جانبی فرمان چرم سیستم پاور ویندوز در نسخه فول آپشن به مشتریان ارائه می‌شود.

بهترین و مناسب ترین باتری ساندرو،  60و66  و 74 امپر می باشد که بهترین مارک برای این خودرو استفاده از باتری های واریان صبا باطری و کلیه باتری های سپاهان باتری شامل سوزوکی ، اوربیتال سیلور، اوربیتال قرمز و اوربیتال پریمیوم می باشد.

اگر چنانچه خواستار خرید باطری ماشین بودین با تماس با باتری کار برای خرید باتری ماشین  و تعویض باتری ماشین  در محل اقدام کنید.

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری رنو داستر,فروش باطری ماشین,باطری رنو داستر,باطری ماشین,قیمت باطری ماشین, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 150 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 18:58

میدونستی تو باتری کار بهترین باتری ماشین و با بهترین قیمت باطری ماشین میتونی بخری ؟ پس همین الان دست به کار شو و با کلیک روی قیمت باطری ماشین باتریتو بخر و خدمات و پشتیبانی باتری کار بهره مند شود.

رنو/داچیا ساندرو (به انگلیسی: Dacia Sandero) خودرویی است که در سال ۲۰۰۸ توسط رنو در نمایشگاه ژنو رونمایی شد از سال ۲۰۰۹ تاکنون در تمام کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین در کشورهای متعددی در آمریکای لاتین، آمریکای جنوبی ،آفریقا ،آسیای میانه و خاورمیانه عرضه گردیده‌است.

خط تولید آن نیز در کشورهای رومانی، فرانسه، ترکیه، آرژانتین ،برزیل، کلمبیا، پرتوریا، آفریقای جنوبی، کازابلانکا، مراکش، روسیه و ایران توسط پارس خودرو می‌باشد.

طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده طول نسخه عرضه شده در ایران در حالت طبیعی ۴٬۰۲۰ میلیمتر (۱۵۸ اینچ) و عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۷۴۶ میلیمتر (۶۸٫۷ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۵۳۴ میلیمتر (۶۰٫۴ اینچ) است.

 

ساندرو از نظر پلت فرم با لوگان مشترک بوده و از همان پلت فرم X90 بنا شده که مشترک با رنو کلیو نسل دو می‌باشد. کد اتاق آن نیز B90 می‌باشد اما برخی به اشتباه آن را L90 هاچ‌بک خطاب می‌کنند در حالی که کد L90 متعلق به اتاق لوگان است.

همانند اغلب محصولات مشترک داچیا و رنو در بازارهای مختلف با برندهای رنو یا داچیا عرضه شده‌اند در بازارهای دنیا ساندرو با لوگوی رنو یا داچیا به فروش می‌رسد و این تفاوت برند بسته به بازار هدف امری طبیعی در صنعت خودروسازی است. رنو در این خصوص می‌گوید محصولات خانواده لوگان در بازارهایی که برند داچیا به اندازه کافی مطرح نیست اما برند رنو شناخته شده‌است (همانند ایران، هند، خاورمیانه و آمریکای جنوبی)، با نام رنو تولید شده و در بازارهایی که نشان داچیا شناخته شده تر است و رنو نیز با محصولات گرانتر حضور کافی دارد، با لوگوی داچیا به تولید می‌رسد.

مشخصات فنی

نمای پشت ساندرو نسل یک

رنو ساندرو در دنیا با توجه به بازارهای مختلف با پیشرانه‌های تنفس طبیعی ۱ لیتری توربو (دیزل یا بنزین) ۱٫۲ لیتری (دیزل یا اتانول) ۱٫۴ لیتری (دیزل یا بنزین) ۱٫۵ لیتری دیزل ۱٫۶ لیتری بنزینی و ۲ لیتری بنزینی (در مدل RS) ارائه می‌شود.

مدل عرضه شده در بازار ایران پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی بنزینی K4M رنو سود می‌برد؛ که این پیشرانه مشترک با خودروهای مگان ۱۶۰۰ و رنو سیمبل و رنو کلیو نسل ۲ و ۳ می‌باشد.

این پیشرانه توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه را دارد سیستم دندهٔ نسخه عرضه شده در ایران در دو نوع ۵ دنده به صورت دستی (JH3)یا (JHQ) و همچنین ۴ دنده اتوماتیک (AL4 DP2) است.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رنو ساندرو برابر ۱۰ ثانیه (در مدل دنده دستی) و ۱۲ ثانیه (در مدل اتوماتیک) است.

ایمنی

نمای داخلی

نسل اول ساندرو در تست سال ۲۰۰۸ یوروانکاپ ۳ ستاره ایمنی از ۵ ستاره در ایمنی بزرگسالان، ۴ ستاره از ۵ ستاره در حفاظت از کودکان و ۱ ستاره از ۴ ستاره در برخورد با عابر پیاده را در کلاس سوپرمینی‌ها کسب کرده‌است. نسل دوم ساندرو در تست سال ۲۰۱۳ توانست ۴ ستاره ایمنی از ۵ ستاره را کسب کند.

سیستم ترمز خودرو توسط شرکت ATE آلمان طراحی و ساخته شده‌است. در محور جلو از نوع دیسکی خنک شونده و در عقب کاسه‌ای است دارای سیستم‌های ABS چهار کاناله و EBD (توزیع الکترونیکی نیروی ترمز) و EBA (کمک ترمز اضطراری) می‌باشد.

 

بر اساس بازارها بین ۲ یا ۴ ایربگ از نوع SRP قابل سفارش است. بر اساس بازارها سیستم کنترل پایداری ESP قابل سفارش است.

تجهیزات

رنو ساندرو در بازارهای مختلف با سطح تجهیزات متفاوتی بسته به سطح مشتریان عرضه می‌گردد ولی آنچه واضح است کمبود تجهیزات در مدل‌های مختلف این خودرو در مقایسه با هم رده‌های قیمتی آن در دنیاست ولی با این وجود از جمله تجهیزات کامل‌ترین آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

چهار شیشه برقی و آینه‌های برقی مجهز به گرمکن و کامپیوتر سفری (اطلاعات مصرف سوخت و مسافت و سرعت) مه‌شکن جلو و عقب و چراغ جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع

سیستم صوتی با ۴ عدد بلندگو و صندلی‌های تاشوی عقب و سیستم ضد سرقت قفل مرکزی برقی اشاره نمود.

در برخی بازارها مانند روسیه و چین و آمریکای لاتین گرمکن صندلی‌های جلو و سیستم کنترل پایداری و ایربگ‌های جانبی فرمان چرم سیستم پاور ویندوز در نسخه فول آپشن به مشتریان ارائه می‌شود.

بهترین و مناسب ترین باتری ساندرو،  60و66  و 74 امپر می باشد که بهترین مارک برای این خودرو استفاده از باتری های واریان صبا باطری و کلیه باتری های سپاهان باتری شامل سوزوکی ، اوربیتال سیلور، اوربیتال قرمز و اوربیتال پریمیوم می باشد.

اگر چنانچه خواستار خرید باطری ماشین بودین با تماس با باتری کار برای خرید باتری ماشین  و تعویض باتری ماشین  در محل اقدام کنید.

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری رنو داستر,فروش باطری ماشین,باطری رنو داستر,باطری ماشین,قیمت باطری ماشین, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 140 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 18:58

میدونستی تو باتری کار بهترین باتری ماشین و با بهترین قیمت باطری ماشین میتونی بخری ؟ پس همین الان دست به کار شو و با کلیک روی قیمت باطری ماشین باتریتو بخر و خدمات و پشتیبانی باتری کار بهره مند شود.

رنو/داچیا ساندرو (به انگلیسی: Dacia Sandero) خودرویی است که در سال ۲۰۰۸ توسط رنو در نمایشگاه ژنو رونمایی شد از سال ۲۰۰۹ تاکنون در تمام کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین در کشورهای متعددی در آمریکای لاتین، آمریکای جنوبی ،آفریقا ،آسیای میانه و خاورمیانه عرضه گردیده‌است.

خط تولید آن نیز در کشورهای رومانی، فرانسه، ترکیه، آرژانتین ،برزیل، کلمبیا، پرتوریا، آفریقای جنوبی، کازابلانکا، مراکش، روسیه و ایران توسط پارس خودرو می‌باشد.

طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده طول نسخه عرضه شده در ایران در حالت طبیعی ۴٬۰۲۰ میلیمتر (۱۵۸ اینچ) و عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۷۴۶ میلیمتر (۶۸٫۷ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۵۳۴ میلیمتر (۶۰٫۴ اینچ) است.

 

ساندرو از نظر پلت فرم با لوگان مشترک بوده و از همان پلت فرم X90 بنا شده که مشترک با رنو کلیو نسل دو می‌باشد. کد اتاق آن نیز B90 می‌باشد اما برخی به اشتباه آن را L90 هاچ‌بک خطاب می‌کنند در حالی که کد L90 متعلق به اتاق لوگان است.

همانند اغلب محصولات مشترک داچیا و رنو در بازارهای مختلف با برندهای رنو یا داچیا عرضه شده‌اند در بازارهای دنیا ساندرو با لوگوی رنو یا داچیا به فروش می‌رسد و این تفاوت برند بسته به بازار هدف امری طبیعی در صنعت خودروسازی است. رنو در این خصوص می‌گوید محصولات خانواده لوگان در بازارهایی که برند داچیا به اندازه کافی مطرح نیست اما برند رنو شناخته شده‌است (همانند ایران، هند، خاورمیانه و آمریکای جنوبی)، با نام رنو تولید شده و در بازارهایی که نشان داچیا شناخته شده تر است و رنو نیز با محصولات گرانتر حضور کافی دارد، با لوگوی داچیا به تولید می‌رسد.

مشخصات فنی

نمای پشت ساندرو نسل یک

رنو ساندرو در دنیا با توجه به بازارهای مختلف با پیشرانه‌های تنفس طبیعی ۱ لیتری توربو (دیزل یا بنزین) ۱٫۲ لیتری (دیزل یا اتانول) ۱٫۴ لیتری (دیزل یا بنزین) ۱٫۵ لیتری دیزل ۱٫۶ لیتری بنزینی و ۲ لیتری بنزینی (در مدل RS) ارائه می‌شود.

مدل عرضه شده در بازار ایران پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی بنزینی K4M رنو سود می‌برد؛ که این پیشرانه مشترک با خودروهای مگان ۱۶۰۰ و رنو سیمبل و رنو کلیو نسل ۲ و ۳ می‌باشد.

این پیشرانه توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه را دارد سیستم دندهٔ نسخه عرضه شده در ایران در دو نوع ۵ دنده به صورت دستی (JH3)یا (JHQ) و همچنین ۴ دنده اتوماتیک (AL4 DP2) است.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رنو ساندرو برابر ۱۰ ثانیه (در مدل دنده دستی) و ۱۲ ثانیه (در مدل اتوماتیک) است.

ایمنی

نمای داخلی

نسل اول ساندرو در تست سال ۲۰۰۸ یوروانکاپ ۳ ستاره ایمنی از ۵ ستاره در ایمنی بزرگسالان، ۴ ستاره از ۵ ستاره در حفاظت از کودکان و ۱ ستاره از ۴ ستاره در برخورد با عابر پیاده را در کلاس سوپرمینی‌ها کسب کرده‌است. نسل دوم ساندرو در تست سال ۲۰۱۳ توانست ۴ ستاره ایمنی از ۵ ستاره را کسب کند.

سیستم ترمز خودرو توسط شرکت ATE آلمان طراحی و ساخته شده‌است. در محور جلو از نوع دیسکی خنک شونده و در عقب کاسه‌ای است دارای سیستم‌های ABS چهار کاناله و EBD (توزیع الکترونیکی نیروی ترمز) و EBA (کمک ترمز اضطراری) می‌باشد.

 

بر اساس بازارها بین ۲ یا ۴ ایربگ از نوع SRP قابل سفارش است. بر اساس بازارها سیستم کنترل پایداری ESP قابل سفارش است.

تجهیزات

رنو ساندرو در بازارهای مختلف با سطح تجهیزات متفاوتی بسته به سطح مشتریان عرضه می‌گردد ولی آنچه واضح است کمبود تجهیزات در مدل‌های مختلف این خودرو در مقایسه با هم رده‌های قیمتی آن در دنیاست ولی با این وجود از جمله تجهیزات کامل‌ترین آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

چهار شیشه برقی و آینه‌های برقی مجهز به گرمکن و کامپیوتر سفری (اطلاعات مصرف سوخت و مسافت و سرعت) مه‌شکن جلو و عقب و چراغ جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع

سیستم صوتی با ۴ عدد بلندگو و صندلی‌های تاشوی عقب و سیستم ضد سرقت قفل مرکزی برقی اشاره نمود.

در برخی بازارها مانند روسیه و چین و آمریکای لاتین گرمکن صندلی‌های جلو و سیستم کنترل پایداری و ایربگ‌های جانبی فرمان چرم سیستم پاور ویندوز در نسخه فول آپشن به مشتریان ارائه می‌شود.

بهترین و مناسب ترین باتری ساندرو،  60و66  و 74 امپر می باشد که بهترین مارک برای این خودرو استفاده از باتری های واریان صبا باطری و کلیه باتری های سپاهان باتری شامل سوزوکی ، اوربیتال سیلور، اوربیتال قرمز و اوربیتال پریمیوم می باشد.

اگر چنانچه خواستار خرید باطری ماشین بودین با تماس با باتری کار برای خرید باتری ماشین  و تعویض باتری ماشین  در محل اقدام کنید.

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری رنو داستر,فروش باطری ماشین,باطری رنو داستر,باطری ماشین,قیمت باطری ماشین, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 138 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 18:58

میدونستی تو باتری کار بهترین باتری ماشین و با بهترین قیمت باطری ماشین میتونی بخری ؟ پس همین الان دست به کار شو و با کلیک روی قیمت باطری ماشین باتریتو بخر و خدمات و پشتیبانی باتری کار بهره مند شود.

رنو/داچیا ساندرو (به انگلیسی: Dacia Sandero) خودرویی است که در سال ۲۰۰۸ توسط رنو در نمایشگاه ژنو رونمایی شد از سال ۲۰۰۹ تاکنون در تمام کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین در کشورهای متعددی در آمریکای لاتین، آمریکای جنوبی ،آفریقا ،آسیای میانه و خاورمیانه عرضه گردیده‌است.

خط تولید آن نیز در کشورهای رومانی، فرانسه، ترکیه، آرژانتین ،برزیل، کلمبیا، پرتوریا، آفریقای جنوبی، کازابلانکا، مراکش، روسیه و ایران توسط پارس خودرو می‌باشد.

طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده طول نسخه عرضه شده در ایران در حالت طبیعی ۴٬۰۲۰ میلیمتر (۱۵۸ اینچ) و عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۷۴۶ میلیمتر (۶۸٫۷ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۵۳۴ میلیمتر (۶۰٫۴ اینچ) است.

 

ساندرو از نظر پلت فرم با لوگان مشترک بوده و از همان پلت فرم X90 بنا شده که مشترک با رنو کلیو نسل دو می‌باشد. کد اتاق آن نیز B90 می‌باشد اما برخی به اشتباه آن را L90 هاچ‌بک خطاب می‌کنند در حالی که کد L90 متعلق به اتاق لوگان است.

همانند اغلب محصولات مشترک داچیا و رنو در بازارهای مختلف با برندهای رنو یا داچیا عرضه شده‌اند در بازارهای دنیا ساندرو با لوگوی رنو یا داچیا به فروش می‌رسد و این تفاوت برند بسته به بازار هدف امری طبیعی در صنعت خودروسازی است. رنو در این خصوص می‌گوید محصولات خانواده لوگان در بازارهایی که برند داچیا به اندازه کافی مطرح نیست اما برند رنو شناخته شده‌است (همانند ایران، هند، خاورمیانه و آمریکای جنوبی)، با نام رنو تولید شده و در بازارهایی که نشان داچیا شناخته شده تر است و رنو نیز با محصولات گرانتر حضور کافی دارد، با لوگوی داچیا به تولید می‌رسد.

مشخصات فنی

نمای پشت ساندرو نسل یک

رنو ساندرو در دنیا با توجه به بازارهای مختلف با پیشرانه‌های تنفس طبیعی ۱ لیتری توربو (دیزل یا بنزین) ۱٫۲ لیتری (دیزل یا اتانول) ۱٫۴ لیتری (دیزل یا بنزین) ۱٫۵ لیتری دیزل ۱٫۶ لیتری بنزینی و ۲ لیتری بنزینی (در مدل RS) ارائه می‌شود.

مدل عرضه شده در بازار ایران پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی بنزینی K4M رنو سود می‌برد؛ که این پیشرانه مشترک با خودروهای مگان ۱۶۰۰ و رنو سیمبل و رنو کلیو نسل ۲ و ۳ می‌باشد.

این پیشرانه توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه را دارد سیستم دندهٔ نسخه عرضه شده در ایران در دو نوع ۵ دنده به صورت دستی (JH3)یا (JHQ) و همچنین ۴ دنده اتوماتیک (AL4 DP2) است.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رنو ساندرو برابر ۱۰ ثانیه (در مدل دنده دستی) و ۱۲ ثانیه (در مدل اتوماتیک) است.

ایمنی

نمای داخلی

نسل اول ساندرو در تست سال ۲۰۰۸ یوروانکاپ ۳ ستاره ایمنی از ۵ ستاره در ایمنی بزرگسالان، ۴ ستاره از ۵ ستاره در حفاظت از کودکان و ۱ ستاره از ۴ ستاره در برخورد با عابر پیاده را در کلاس سوپرمینی‌ها کسب کرده‌است. نسل دوم ساندرو در تست سال ۲۰۱۳ توانست ۴ ستاره ایمنی از ۵ ستاره را کسب کند.

سیستم ترمز خودرو توسط شرکت ATE آلمان طراحی و ساخته شده‌است. در محور جلو از نوع دیسکی خنک شونده و در عقب کاسه‌ای است دارای سیستم‌های ABS چهار کاناله و EBD (توزیع الکترونیکی نیروی ترمز) و EBA (کمک ترمز اضطراری) می‌باشد.

 

بر اساس بازارها بین ۲ یا ۴ ایربگ از نوع SRP قابل سفارش است. بر اساس بازارها سیستم کنترل پایداری ESP قابل سفارش است.

تجهیزات

رنو ساندرو در بازارهای مختلف با سطح تجهیزات متفاوتی بسته به سطح مشتریان عرضه می‌گردد ولی آنچه واضح است کمبود تجهیزات در مدل‌های مختلف این خودرو در مقایسه با هم رده‌های قیمتی آن در دنیاست ولی با این وجود از جمله تجهیزات کامل‌ترین آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

چهار شیشه برقی و آینه‌های برقی مجهز به گرمکن و کامپیوتر سفری (اطلاعات مصرف سوخت و مسافت و سرعت) مه‌شکن جلو و عقب و چراغ جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع

سیستم صوتی با ۴ عدد بلندگو و صندلی‌های تاشوی عقب و سیستم ضد سرقت قفل مرکزی برقی اشاره نمود.

در برخی بازارها مانند روسیه و چین و آمریکای لاتین گرمکن صندلی‌های جلو و سیستم کنترل پایداری و ایربگ‌های جانبی فرمان چرم سیستم پاور ویندوز در نسخه فول آپشن به مشتریان ارائه می‌شود.

بهترین و مناسب ترین باتری ساندرو،  60و66  و 74 امپر می باشد که بهترین مارک برای این خودرو استفاده از باتری های واریان صبا باطری و کلیه باتری های سپاهان باتری شامل سوزوکی ، اوربیتال سیلور، اوربیتال قرمز و اوربیتال پریمیوم می باشد.

اگر چنانچه خواستار خرید باطری ماشین بودین با تماس با باتری کار برای خرید باتری ماشین  و تعویض باتری ماشین  در محل اقدام کنید.

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری رنو داستر,فروش باطری ماشین,باطری رنو داستر,باطری ماشین,قیمت باطری ماشین, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 141 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 18:58

میدونستی تو باتری کار بهترین باتری ماشین و با بهترین قیمت باطری ماشین میتونی بخری ؟ پس همین الان دست به کار شو و با کلیک روی قیمت باطری ماشین باتریتو بخر و خدمات و پشتیبانی باتری کار بهره مند شود.

رنو/داچیا ساندرو (به انگلیسی: Dacia Sandero) خودرویی است که در سال ۲۰۰۸ توسط رنو در نمایشگاه ژنو رونمایی شد از سال ۲۰۰۹ تاکنون در تمام کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین در کشورهای متعددی در آمریکای لاتین، آمریکای جنوبی ،آفریقا ،آسیای میانه و خاورمیانه عرضه گردیده‌است.

خط تولید آن نیز در کشورهای رومانی، فرانسه، ترکیه، آرژانتین ،برزیل، کلمبیا، پرتوریا، آفریقای جنوبی، کازابلانکا، مراکش، روسیه و ایران توسط پارس خودرو می‌باشد.

طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده طول نسخه عرضه شده در ایران در حالت طبیعی ۴٬۰۲۰ میلیمتر (۱۵۸ اینچ) و عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۷۴۶ میلیمتر (۶۸٫۷ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۵۳۴ میلیمتر (۶۰٫۴ اینچ) است.

 

ساندرو از نظر پلت فرم با لوگان مشترک بوده و از همان پلت فرم X90 بنا شده که مشترک با رنو کلیو نسل دو می‌باشد. کد اتاق آن نیز B90 می‌باشد اما برخی به اشتباه آن را L90 هاچ‌بک خطاب می‌کنند در حالی که کد L90 متعلق به اتاق لوگان است.

همانند اغلب محصولات مشترک داچیا و رنو در بازارهای مختلف با برندهای رنو یا داچیا عرضه شده‌اند در بازارهای دنیا ساندرو با لوگوی رنو یا داچیا به فروش می‌رسد و این تفاوت برند بسته به بازار هدف امری طبیعی در صنعت خودروسازی است. رنو در این خصوص می‌گوید محصولات خانواده لوگان در بازارهایی که برند داچیا به اندازه کافی مطرح نیست اما برند رنو شناخته شده‌است (همانند ایران، هند، خاورمیانه و آمریکای جنوبی)، با نام رنو تولید شده و در بازارهایی که نشان داچیا شناخته شده تر است و رنو نیز با محصولات گرانتر حضور کافی دارد، با لوگوی داچیا به تولید می‌رسد.

مشخصات فنی

نمای پشت ساندرو نسل یک

رنو ساندرو در دنیا با توجه به بازارهای مختلف با پیشرانه‌های تنفس طبیعی ۱ لیتری توربو (دیزل یا بنزین) ۱٫۲ لیتری (دیزل یا اتانول) ۱٫۴ لیتری (دیزل یا بنزین) ۱٫۵ لیتری دیزل ۱٫۶ لیتری بنزینی و ۲ لیتری بنزینی (در مدل RS) ارائه می‌شود.

مدل عرضه شده در بازار ایران پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی بنزینی K4M رنو سود می‌برد؛ که این پیشرانه مشترک با خودروهای مگان ۱۶۰۰ و رنو سیمبل و رنو کلیو نسل ۲ و ۳ می‌باشد.

این پیشرانه توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه را دارد سیستم دندهٔ نسخه عرضه شده در ایران در دو نوع ۵ دنده به صورت دستی (JH3)یا (JHQ) و همچنین ۴ دنده اتوماتیک (AL4 DP2) است.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رنو ساندرو برابر ۱۰ ثانیه (در مدل دنده دستی) و ۱۲ ثانیه (در مدل اتوماتیک) است.

ایمنی

نمای داخلی

نسل اول ساندرو در تست سال ۲۰۰۸ یوروانکاپ ۳ ستاره ایمنی از ۵ ستاره در ایمنی بزرگسالان، ۴ ستاره از ۵ ستاره در حفاظت از کودکان و ۱ ستاره از ۴ ستاره در برخورد با عابر پیاده را در کلاس سوپرمینی‌ها کسب کرده‌است. نسل دوم ساندرو در تست سال ۲۰۱۳ توانست ۴ ستاره ایمنی از ۵ ستاره را کسب کند.

سیستم ترمز خودرو توسط شرکت ATE آلمان طراحی و ساخته شده‌است. در محور جلو از نوع دیسکی خنک شونده و در عقب کاسه‌ای است دارای سیستم‌های ABS چهار کاناله و EBD (توزیع الکترونیکی نیروی ترمز) و EBA (کمک ترمز اضطراری) می‌باشد.

 

بر اساس بازارها بین ۲ یا ۴ ایربگ از نوع SRP قابل سفارش است. بر اساس بازارها سیستم کنترل پایداری ESP قابل سفارش است.

تجهیزات

رنو ساندرو در بازارهای مختلف با سطح تجهیزات متفاوتی بسته به سطح مشتریان عرضه می‌گردد ولی آنچه واضح است کمبود تجهیزات در مدل‌های مختلف این خودرو در مقایسه با هم رده‌های قیمتی آن در دنیاست ولی با این وجود از جمله تجهیزات کامل‌ترین آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

چهار شیشه برقی و آینه‌های برقی مجهز به گرمکن و کامپیوتر سفری (اطلاعات مصرف سوخت و مسافت و سرعت) مه‌شکن جلو و عقب و چراغ جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع

سیستم صوتی با ۴ عدد بلندگو و صندلی‌های تاشوی عقب و سیستم ضد سرقت قفل مرکزی برقی اشاره نمود.

در برخی بازارها مانند روسیه و چین و آمریکای لاتین گرمکن صندلی‌های جلو و سیستم کنترل پایداری و ایربگ‌های جانبی فرمان چرم سیستم پاور ویندوز در نسخه فول آپشن به مشتریان ارائه می‌شود.

بهترین و مناسب ترین باتری ساندرو،  60و66  و 74 امپر می باشد که بهترین مارک برای این خودرو استفاده از باتری های واریان صبا باطری و کلیه باتری های سپاهان باتری شامل سوزوکی ، اوربیتال سیلور، اوربیتال قرمز و اوربیتال پریمیوم می باشد.

اگر چنانچه خواستار خرید باطری ماشین بودین با تماس با باتری کار برای خرید باتری ماشین  و تعویض باتری ماشین  در محل اقدام کنید.

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری رنو داستر,فروش باطری ماشین,باطری رنو داستر,باطری ماشین,قیمت باطری ماشین, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 136 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 18:58

میدونستی تو باتری کار بهترین باتری ماشین و با بهترین قیمت باطری ماشین میتونی بخری ؟ پس همین الان دست به کار شو و با کلیک روی قیمت باطری ماشین باتریتو بخر و خدمات و پشتیبانی باتری کار بهره مند شود.

رنو/داچیا ساندرو (به انگلیسی: Dacia Sandero) خودرویی است که در سال ۲۰۰۸ توسط رنو در نمایشگاه ژنو رونمایی شد از سال ۲۰۰۹ تاکنون در تمام کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین در کشورهای متعددی در آمریکای لاتین، آمریکای جنوبی ،آفریقا ،آسیای میانه و خاورمیانه عرضه گردیده‌است.

خط تولید آن نیز در کشورهای رومانی، فرانسه، ترکیه، آرژانتین ،برزیل، کلمبیا، پرتوریا، آفریقای جنوبی، کازابلانکا، مراکش، روسیه و ایران توسط پارس خودرو می‌باشد.

طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده طول نسخه عرضه شده در ایران در حالت طبیعی ۴٬۰۲۰ میلیمتر (۱۵۸ اینچ) و عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۷۴۶ میلیمتر (۶۸٫۷ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۵۳۴ میلیمتر (۶۰٫۴ اینچ) است.

 

ساندرو از نظر پلت فرم با لوگان مشترک بوده و از همان پلت فرم X90 بنا شده که مشترک با رنو کلیو نسل دو می‌باشد. کد اتاق آن نیز B90 می‌باشد اما برخی به اشتباه آن را L90 هاچ‌بک خطاب می‌کنند در حالی که کد L90 متعلق به اتاق لوگان است.

همانند اغلب محصولات مشترک داچیا و رنو در بازارهای مختلف با برندهای رنو یا داچیا عرضه شده‌اند در بازارهای دنیا ساندرو با لوگوی رنو یا داچیا به فروش می‌رسد و این تفاوت برند بسته به بازار هدف امری طبیعی در صنعت خودروسازی است. رنو در این خصوص می‌گوید محصولات خانواده لوگان در بازارهایی که برند داچیا به اندازه کافی مطرح نیست اما برند رنو شناخته شده‌است (همانند ایران، هند، خاورمیانه و آمریکای جنوبی)، با نام رنو تولید شده و در بازارهایی که نشان داچیا شناخته شده تر است و رنو نیز با محصولات گرانتر حضور کافی دارد، با لوگوی داچیا به تولید می‌رسد.

مشخصات فنی

نمای پشت ساندرو نسل یک

رنو ساندرو در دنیا با توجه به بازارهای مختلف با پیشرانه‌های تنفس طبیعی ۱ لیتری توربو (دیزل یا بنزین) ۱٫۲ لیتری (دیزل یا اتانول) ۱٫۴ لیتری (دیزل یا بنزین) ۱٫۵ لیتری دیزل ۱٫۶ لیتری بنزینی و ۲ لیتری بنزینی (در مدل RS) ارائه می‌شود.

مدل عرضه شده در بازار ایران پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی بنزینی K4M رنو سود می‌برد؛ که این پیشرانه مشترک با خودروهای مگان ۱۶۰۰ و رنو سیمبل و رنو کلیو نسل ۲ و ۳ می‌باشد.

این پیشرانه توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه را دارد سیستم دندهٔ نسخه عرضه شده در ایران در دو نوع ۵ دنده به صورت دستی (JH3)یا (JHQ) و همچنین ۴ دنده اتوماتیک (AL4 DP2) است.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رنو ساندرو برابر ۱۰ ثانیه (در مدل دنده دستی) و ۱۲ ثانیه (در مدل اتوماتیک) است.

ایمنی

نمای داخلی

نسل اول ساندرو در تست سال ۲۰۰۸ یوروانکاپ ۳ ستاره ایمنی از ۵ ستاره در ایمنی بزرگسالان، ۴ ستاره از ۵ ستاره در حفاظت از کودکان و ۱ ستاره از ۴ ستاره در برخورد با عابر پیاده را در کلاس سوپرمینی‌ها کسب کرده‌است. نسل دوم ساندرو در تست سال ۲۰۱۳ توانست ۴ ستاره ایمنی از ۵ ستاره را کسب کند.

سیستم ترمز خودرو توسط شرکت ATE آلمان طراحی و ساخته شده‌است. در محور جلو از نوع دیسکی خنک شونده و در عقب کاسه‌ای است دارای سیستم‌های ABS چهار کاناله و EBD (توزیع الکترونیکی نیروی ترمز) و EBA (کمک ترمز اضطراری) می‌باشد.

 

بر اساس بازارها بین ۲ یا ۴ ایربگ از نوع SRP قابل سفارش است. بر اساس بازارها سیستم کنترل پایداری ESP قابل سفارش است.

تجهیزات

رنو ساندرو در بازارهای مختلف با سطح تجهیزات متفاوتی بسته به سطح مشتریان عرضه می‌گردد ولی آنچه واضح است کمبود تجهیزات در مدل‌های مختلف این خودرو در مقایسه با هم رده‌های قیمتی آن در دنیاست ولی با این وجود از جمله تجهیزات کامل‌ترین آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

چهار شیشه برقی و آینه‌های برقی مجهز به گرمکن و کامپیوتر سفری (اطلاعات مصرف سوخت و مسافت و سرعت) مه‌شکن جلو و عقب و چراغ جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع

سیستم صوتی با ۴ عدد بلندگو و صندلی‌های تاشوی عقب و سیستم ضد سرقت قفل مرکزی برقی اشاره نمود.

در برخی بازارها مانند روسیه و چین و آمریکای لاتین گرمکن صندلی‌های جلو و سیستم کنترل پایداری و ایربگ‌های جانبی فرمان چرم سیستم پاور ویندوز در نسخه فول آپشن به مشتریان ارائه می‌شود.

بهترین و مناسب ترین باتری ساندرو،  60و66  و 74 امپر می باشد که بهترین مارک برای این خودرو استفاده از باتری های واریان صبا باطری و کلیه باتری های سپاهان باتری شامل سوزوکی ، اوربیتال سیلور، اوربیتال قرمز و اوربیتال پریمیوم می باشد.

اگر چنانچه خواستار خرید باطری ماشین بودین با تماس با باتری کار برای خرید باتری ماشین  و تعویض باتری ماشین  در محل اقدام کنید.

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری رنو داستر,فروش باطری ماشین,باطری رنو داستر,باطری ماشین,قیمت باطری ماشین, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 131 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 18:58

میدونستی تو باتری کار بهترین باتری ماشین و با بهترین قیمت باطری ماشین میتونی بخری ؟ پس همین الان دست به کار شو و با کلیک روی قیمت باطری ماشین باتریتو بخر و خدمات و پشتیبانی باتری کار بهره مند شود.

رنو/داچیا ساندرو (به انگلیسی: Dacia Sandero) خودرویی است که در سال ۲۰۰۸ توسط رنو در نمایشگاه ژنو رونمایی شد از سال ۲۰۰۹ تاکنون در تمام کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین در کشورهای متعددی در آمریکای لاتین، آمریکای جنوبی ،آفریقا ،آسیای میانه و خاورمیانه عرضه گردیده‌است.

خط تولید آن نیز در کشورهای رومانی، فرانسه، ترکیه، آرژانتین ،برزیل، کلمبیا، پرتوریا، آفریقای جنوبی، کازابلانکا، مراکش، روسیه و ایران توسط پارس خودرو می‌باشد.

طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده طول نسخه عرضه شده در ایران در حالت طبیعی ۴٬۰۲۰ میلیمتر (۱۵۸ اینچ) و عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۷۴۶ میلیمتر (۶۸٫۷ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۵۳۴ میلیمتر (۶۰٫۴ اینچ) است.

 

ساندرو از نظر پلت فرم با لوگان مشترک بوده و از همان پلت فرم X90 بنا شده که مشترک با رنو کلیو نسل دو می‌باشد. کد اتاق آن نیز B90 می‌باشد اما برخی به اشتباه آن را L90 هاچ‌بک خطاب می‌کنند در حالی که کد L90 متعلق به اتاق لوگان است.

همانند اغلب محصولات مشترک داچیا و رنو در بازارهای مختلف با برندهای رنو یا داچیا عرضه شده‌اند در بازارهای دنیا ساندرو با لوگوی رنو یا داچیا به فروش می‌رسد و این تفاوت برند بسته به بازار هدف امری طبیعی در صنعت خودروسازی است. رنو در این خصوص می‌گوید محصولات خانواده لوگان در بازارهایی که برند داچیا به اندازه کافی مطرح نیست اما برند رنو شناخته شده‌است (همانند ایران، هند، خاورمیانه و آمریکای جنوبی)، با نام رنو تولید شده و در بازارهایی که نشان داچیا شناخته شده تر است و رنو نیز با محصولات گرانتر حضور کافی دارد، با لوگوی داچیا به تولید می‌رسد.

مشخصات فنی

نمای پشت ساندرو نسل یک

رنو ساندرو در دنیا با توجه به بازارهای مختلف با پیشرانه‌های تنفس طبیعی ۱ لیتری توربو (دیزل یا بنزین) ۱٫۲ لیتری (دیزل یا اتانول) ۱٫۴ لیتری (دیزل یا بنزین) ۱٫۵ لیتری دیزل ۱٫۶ لیتری بنزینی و ۲ لیتری بنزینی (در مدل RS) ارائه می‌شود.

مدل عرضه شده در بازار ایران پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی بنزینی K4M رنو سود می‌برد؛ که این پیشرانه مشترک با خودروهای مگان ۱۶۰۰ و رنو سیمبل و رنو کلیو نسل ۲ و ۳ می‌باشد.

این پیشرانه توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه را دارد سیستم دندهٔ نسخه عرضه شده در ایران در دو نوع ۵ دنده به صورت دستی (JH3)یا (JHQ) و همچنین ۴ دنده اتوماتیک (AL4 DP2) است.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رنو ساندرو برابر ۱۰ ثانیه (در مدل دنده دستی) و ۱۲ ثانیه (در مدل اتوماتیک) است.

ایمنی

نمای داخلی

نسل اول ساندرو در تست سال ۲۰۰۸ یوروانکاپ ۳ ستاره ایمنی از ۵ ستاره در ایمنی بزرگسالان، ۴ ستاره از ۵ ستاره در حفاظت از کودکان و ۱ ستاره از ۴ ستاره در برخورد با عابر پیاده را در کلاس سوپرمینی‌ها کسب کرده‌است. نسل دوم ساندرو در تست سال ۲۰۱۳ توانست ۴ ستاره ایمنی از ۵ ستاره را کسب کند.

سیستم ترمز خودرو توسط شرکت ATE آلمان طراحی و ساخته شده‌است. در محور جلو از نوع دیسکی خنک شونده و در عقب کاسه‌ای است دارای سیستم‌های ABS چهار کاناله و EBD (توزیع الکترونیکی نیروی ترمز) و EBA (کمک ترمز اضطراری) می‌باشد.

 

بر اساس بازارها بین ۲ یا ۴ ایربگ از نوع SRP قابل سفارش است. بر اساس بازارها سیستم کنترل پایداری ESP قابل سفارش است.

تجهیزات

رنو ساندرو در بازارهای مختلف با سطح تجهیزات متفاوتی بسته به سطح مشتریان عرضه می‌گردد ولی آنچه واضح است کمبود تجهیزات در مدل‌های مختلف این خودرو در مقایسه با هم رده‌های قیمتی آن در دنیاست ولی با این وجود از جمله تجهیزات کامل‌ترین آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

چهار شیشه برقی و آینه‌های برقی مجهز به گرمکن و کامپیوتر سفری (اطلاعات مصرف سوخت و مسافت و سرعت) مه‌شکن جلو و عقب و چراغ جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع

سیستم صوتی با ۴ عدد بلندگو و صندلی‌های تاشوی عقب و سیستم ضد سرقت قفل مرکزی برقی اشاره نمود.

در برخی بازارها مانند روسیه و چین و آمریکای لاتین گرمکن صندلی‌های جلو و سیستم کنترل پایداری و ایربگ‌های جانبی فرمان چرم سیستم پاور ویندوز در نسخه فول آپشن به مشتریان ارائه می‌شود.

بهترین و مناسب ترین باتری ساندرو،  60و66  و 74 امپر می باشد که بهترین مارک برای این خودرو استفاده از باتری های واریان صبا باطری و کلیه باتری های سپاهان باتری شامل سوزوکی ، اوربیتال سیلور، اوربیتال قرمز و اوربیتال پریمیوم می باشد.

اگر چنانچه خواستار خرید باطری ماشین بودین با تماس با باتری کار برای خرید باتری ماشین  و تعویض باتری ماشین  در محل اقدام کنید.

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری رنو داستر,فروش باطری ماشین,باطری رنو داستر,باطری ماشین,قیمت باطری ماشین, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 133 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 18:58

میدونستی تو باتری کار بهترین باتری ماشین و با بهترین قیمت باطری ماشین میتونی بخری ؟ پس همین الان دست به کار شو و با کلیک روی قیمت باطری ماشین باتریتو بخر و خدمات و پشتیبانی باتری کار بهره مند شود.

رنو/داچیا ساندرو (به انگلیسی: Dacia Sandero) خودرویی است که در سال ۲۰۰۸ توسط رنو در نمایشگاه ژنو رونمایی شد از سال ۲۰۰۹ تاکنون در تمام کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین در کشورهای متعددی در آمریکای لاتین، آمریکای جنوبی ،آفریقا ،آسیای میانه و خاورمیانه عرضه گردیده‌است.

خط تولید آن نیز در کشورهای رومانی، فرانسه، ترکیه، آرژانتین ،برزیل، کلمبیا، پرتوریا، آفریقای جنوبی، کازابلانکا، مراکش، روسیه و ایران توسط پارس خودرو می‌باشد.

طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده طول نسخه عرضه شده در ایران در حالت طبیعی ۴٬۰۲۰ میلیمتر (۱۵۸ اینچ) و عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۷۴۶ میلیمتر (۶۸٫۷ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۵۳۴ میلیمتر (۶۰٫۴ اینچ) است.

 

ساندرو از نظر پلت فرم با لوگان مشترک بوده و از همان پلت فرم X90 بنا شده که مشترک با رنو کلیو نسل دو می‌باشد. کد اتاق آن نیز B90 می‌باشد اما برخی به اشتباه آن را L90 هاچ‌بک خطاب می‌کنند در حالی که کد L90 متعلق به اتاق لوگان است.

همانند اغلب محصولات مشترک داچیا و رنو در بازارهای مختلف با برندهای رنو یا داچیا عرضه شده‌اند در بازارهای دنیا ساندرو با لوگوی رنو یا داچیا به فروش می‌رسد و این تفاوت برند بسته به بازار هدف امری طبیعی در صنعت خودروسازی است. رنو در این خصوص می‌گوید محصولات خانواده لوگان در بازارهایی که برند داچیا به اندازه کافی مطرح نیست اما برند رنو شناخته شده‌است (همانند ایران، هند، خاورمیانه و آمریکای جنوبی)، با نام رنو تولید شده و در بازارهایی که نشان داچیا شناخته شده تر است و رنو نیز با محصولات گرانتر حضور کافی دارد، با لوگوی داچیا به تولید می‌رسد.

مشخصات فنی

نمای پشت ساندرو نسل یک

رنو ساندرو در دنیا با توجه به بازارهای مختلف با پیشرانه‌های تنفس طبیعی ۱ لیتری توربو (دیزل یا بنزین) ۱٫۲ لیتری (دیزل یا اتانول) ۱٫۴ لیتری (دیزل یا بنزین) ۱٫۵ لیتری دیزل ۱٫۶ لیتری بنزینی و ۲ لیتری بنزینی (در مدل RS) ارائه می‌شود.

مدل عرضه شده در بازار ایران پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی بنزینی K4M رنو سود می‌برد؛ که این پیشرانه مشترک با خودروهای مگان ۱۶۰۰ و رنو سیمبل و رنو کلیو نسل ۲ و ۳ می‌باشد.

این پیشرانه توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه را دارد سیستم دندهٔ نسخه عرضه شده در ایران در دو نوع ۵ دنده به صورت دستی (JH3)یا (JHQ) و همچنین ۴ دنده اتوماتیک (AL4 DP2) است.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رنو ساندرو برابر ۱۰ ثانیه (در مدل دنده دستی) و ۱۲ ثانیه (در مدل اتوماتیک) است.

ایمنی

نمای داخلی

نسل اول ساندرو در تست سال ۲۰۰۸ یوروانکاپ ۳ ستاره ایمنی از ۵ ستاره در ایمنی بزرگسالان، ۴ ستاره از ۵ ستاره در حفاظت از کودکان و ۱ ستاره از ۴ ستاره در برخورد با عابر پیاده را در کلاس سوپرمینی‌ها کسب کرده‌است. نسل دوم ساندرو در تست سال ۲۰۱۳ توانست ۴ ستاره ایمنی از ۵ ستاره را کسب کند.

سیستم ترمز خودرو توسط شرکت ATE آلمان طراحی و ساخته شده‌است. در محور جلو از نوع دیسکی خنک شونده و در عقب کاسه‌ای است دارای سیستم‌های ABS چهار کاناله و EBD (توزیع الکترونیکی نیروی ترمز) و EBA (کمک ترمز اضطراری) می‌باشد.

 

بر اساس بازارها بین ۲ یا ۴ ایربگ از نوع SRP قابل سفارش است. بر اساس بازارها سیستم کنترل پایداری ESP قابل سفارش است.

تجهیزات

رنو ساندرو در بازارهای مختلف با سطح تجهیزات متفاوتی بسته به سطح مشتریان عرضه می‌گردد ولی آنچه واضح است کمبود تجهیزات در مدل‌های مختلف این خودرو در مقایسه با هم رده‌های قیمتی آن در دنیاست ولی با این وجود از جمله تجهیزات کامل‌ترین آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

چهار شیشه برقی و آینه‌های برقی مجهز به گرمکن و کامپیوتر سفری (اطلاعات مصرف سوخت و مسافت و سرعت) مه‌شکن جلو و عقب و چراغ جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع

سیستم صوتی با ۴ عدد بلندگو و صندلی‌های تاشوی عقب و سیستم ضد سرقت قفل مرکزی برقی اشاره نمود.

در برخی بازارها مانند روسیه و چین و آمریکای لاتین گرمکن صندلی‌های جلو و سیستم کنترل پایداری و ایربگ‌های جانبی فرمان چرم سیستم پاور ویندوز در نسخه فول آپشن به مشتریان ارائه می‌شود.

بهترین و مناسب ترین باتری ساندرو،  60و66  و 74 امپر می باشد که بهترین مارک برای این خودرو استفاده از باتری های واریان صبا باطری و کلیه باتری های سپاهان باتری شامل سوزوکی ، اوربیتال سیلور، اوربیتال قرمز و اوربیتال پریمیوم می باشد.

اگر چنانچه خواستار خرید باطری ماشین بودین با تماس با باتری کار برای خرید باتری ماشین  و تعویض باتری ماشین  در محل اقدام کنید.

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری رنو داستر,فروش باطری ماشین,باطری رنو داستر,باطری ماشین,قیمت باطری ماشین, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 116 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 18:57

میدونستی تو باتری کار بهترین باتری ماشین و با بهترین قیمت باطری ماشین میتونی بخری ؟ پس همین الان دست به کار شو و با کلیک روی قیمت باطری ماشین باتریتو بخر و خدمات و پشتیبانی باتری کار بهره مند شود.

رنو/داچیا ساندرو (به انگلیسی: Dacia Sandero) خودرویی است که در سال ۲۰۰۸ توسط رنو در نمایشگاه ژنو رونمایی شد از سال ۲۰۰۹ تاکنون در تمام کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین در کشورهای متعددی در آمریکای لاتین، آمریکای جنوبی ،آفریقا ،آسیای میانه و خاورمیانه عرضه گردیده‌است.

خط تولید آن نیز در کشورهای رومانی، فرانسه، ترکیه، آرژانتین ،برزیل، کلمبیا، پرتوریا، آفریقای جنوبی، کازابلانکا، مراکش، روسیه و ایران توسط پارس خودرو می‌باشد.

طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده طول نسخه عرضه شده در ایران در حالت طبیعی ۴٬۰۲۰ میلیمتر (۱۵۸ اینچ) و عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۷۴۶ میلیمتر (۶۸٫۷ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۵۳۴ میلیمتر (۶۰٫۴ اینچ) است.

 

ساندرو از نظر پلت فرم با لوگان مشترک بوده و از همان پلت فرم X90 بنا شده که مشترک با رنو کلیو نسل دو می‌باشد. کد اتاق آن نیز B90 می‌باشد اما برخی به اشتباه آن را L90 هاچ‌بک خطاب می‌کنند در حالی که کد L90 متعلق به اتاق لوگان است.

همانند اغلب محصولات مشترک داچیا و رنو در بازارهای مختلف با برندهای رنو یا داچیا عرضه شده‌اند در بازارهای دنیا ساندرو با لوگوی رنو یا داچیا به فروش می‌رسد و این تفاوت برند بسته به بازار هدف امری طبیعی در صنعت خودروسازی است. رنو در این خصوص می‌گوید محصولات خانواده لوگان در بازارهایی که برند داچیا به اندازه کافی مطرح نیست اما برند رنو شناخته شده‌است (همانند ایران، هند، خاورمیانه و آمریکای جنوبی)، با نام رنو تولید شده و در بازارهایی که نشان داچیا شناخته شده تر است و رنو نیز با محصولات گرانتر حضور کافی دارد، با لوگوی داچیا به تولید می‌رسد.

مشخصات فنی

نمای پشت ساندرو نسل یک

رنو ساندرو در دنیا با توجه به بازارهای مختلف با پیشرانه‌های تنفس طبیعی ۱ لیتری توربو (دیزل یا بنزین) ۱٫۲ لیتری (دیزل یا اتانول) ۱٫۴ لیتری (دیزل یا بنزین) ۱٫۵ لیتری دیزل ۱٫۶ لیتری بنزینی و ۲ لیتری بنزینی (در مدل RS) ارائه می‌شود.

مدل عرضه شده در بازار ایران پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی بنزینی K4M رنو سود می‌برد؛ که این پیشرانه مشترک با خودروهای مگان ۱۶۰۰ و رنو سیمبل و رنو کلیو نسل ۲ و ۳ می‌باشد.

این پیشرانه توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه را دارد سیستم دندهٔ نسخه عرضه شده در ایران در دو نوع ۵ دنده به صورت دستی (JH3)یا (JHQ) و همچنین ۴ دنده اتوماتیک (AL4 DP2) است.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رنو ساندرو برابر ۱۰ ثانیه (در مدل دنده دستی) و ۱۲ ثانیه (در مدل اتوماتیک) است.

ایمنی

نمای داخلی

نسل اول ساندرو در تست سال ۲۰۰۸ یوروانکاپ ۳ ستاره ایمنی از ۵ ستاره در ایمنی بزرگسالان، ۴ ستاره از ۵ ستاره در حفاظت از کودکان و ۱ ستاره از ۴ ستاره در برخورد با عابر پیاده را در کلاس سوپرمینی‌ها کسب کرده‌است. نسل دوم ساندرو در تست سال ۲۰۱۳ توانست ۴ ستاره ایمنی از ۵ ستاره را کسب کند.

سیستم ترمز خودرو توسط شرکت ATE آلمان طراحی و ساخته شده‌است. در محور جلو از نوع دیسکی خنک شونده و در عقب کاسه‌ای است دارای سیستم‌های ABS چهار کاناله و EBD (توزیع الکترونیکی نیروی ترمز) و EBA (کمک ترمز اضطراری) می‌باشد.

 

بر اساس بازارها بین ۲ یا ۴ ایربگ از نوع SRP قابل سفارش است. بر اساس بازارها سیستم کنترل پایداری ESP قابل سفارش است.

تجهیزات

رنو ساندرو در بازارهای مختلف با سطح تجهیزات متفاوتی بسته به سطح مشتریان عرضه می‌گردد ولی آنچه واضح است کمبود تجهیزات در مدل‌های مختلف این خودرو در مقایسه با هم رده‌های قیمتی آن در دنیاست ولی با این وجود از جمله تجهیزات کامل‌ترین آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

چهار شیشه برقی و آینه‌های برقی مجهز به گرمکن و کامپیوتر سفری (اطلاعات مصرف سوخت و مسافت و سرعت) مه‌شکن جلو و عقب و چراغ جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع

سیستم صوتی با ۴ عدد بلندگو و صندلی‌های تاشوی عقب و سیستم ضد سرقت قفل مرکزی برقی اشاره نمود.

در برخی بازارها مانند روسیه و چین و آمریکای لاتین گرمکن صندلی‌های جلو و سیستم کنترل پایداری و ایربگ‌های جانبی فرمان چرم سیستم پاور ویندوز در نسخه فول آپشن به مشتریان ارائه می‌شود.

بهترین و مناسب ترین باتری ساندرو،  60و66  و 74 امپر می باشد که بهترین مارک برای این خودرو استفاده از باتری های واریان صبا باطری و کلیه باتری های سپاهان باتری شامل سوزوکی ، اوربیتال سیلور، اوربیتال قرمز و اوربیتال پریمیوم می باشد.

اگر چنانچه خواستار خرید باطری ماشین بودین با تماس با باتری کار برای خرید باتری ماشین  و تعویض باتری ماشین  در محل اقدام کنید.

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باتری رنو داستر,فروش باطری ماشین,باطری رنو داستر,باطری ماشین,قیمت باطری ماشین, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 120 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 18:57

اقامت توریستی ترکیه

منظور از اقامت ترکیه چیست؟

این اقامت برای افراد صادر می شود که قصد دارند بیش از 90 روز در ترکیه بمانند و از مزایای اقامت در این کشور نیز در این مدت بهره مند شوند. از آنجایی که این روش معمولا به منظور مقاصد توریستی انتخاب می شود، لذا به این نوع اقامت، اقامت توریستی گفته می شود.

حال آن دسته از شهروندان خارجی که قصدر دارند بیش از 90 روز ویزای توریستی الکترونیکی خود در ترکیه اقامت داشته باشند،  باید برای دریافت یک دفترچه کوچک آبی رنگ از اداره مهاجرت این کشور اقدام کنند و از این طریق دیگر نیازی به خروج از کشور و دریافت مجدد ویزا و مهر پاسپورت نخواهند داشت.

 اما این قانون برای شهروندان ایرانی صدق نکرده و به دلیل اینکه ویزای توریستی صادر نمی‌شود، خروج از کشور پیش از اتمام مهلت ۹۰ روزه اقامت توریستی برای ایرانیان الزامی است. در صورتی که مسافر ایرانی از این قانون پیروی نکرده و بیشتر از حد مجاز در این کشور اقامت داشته باشد، ملزم به پرداخت جریمه نقدی و پاسخگویی به آفیسر مرزی فرودگاه برای تخطی از قانون خواهد بود.

اقامت ترکیه و هزینه های زندگی در ترکیه

مهمترین فاکتورهای محاسبه هزینه زندگی در هر کشوری شامل مسکن، خورد و خوراک و رفت و آمد می باشد که در ادامه به طور مختصر به آن ها خواهیم پرداخت. میانگین هزینه زندگی در پایتخت ترکیه برای هر نفر ماهیانه ۱۵% کمتر از ایران است. به عنوان مثال میانگین هزینه اجاره مسکن در پایتخت ترکیه نسبت به پایتخت ایران 56% کمتر است. در حالی که میانگین هزینه خورد و خوراک در پایتخت این کشور حدود 8% کمتر از تهران است. در حالی که هزینه رفت و آمد با خودروی شخصی در آنکارا به دلیل گرانی بنزین نسبت به ایران بسیار گران تر می باشد، هزینه رفت و آمد با مترو و اتوبوس و متروباس هم سطح تهران می باشد. به طور کلی میانگین هزینه زندگی برای هر نفر در آنکارا پایتخت ترکیه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار می باشد که این مبلغ شامل هزینه مسکن، خورد و خوراک و رفت و آمد معمول می باشد.

ویزای توریستی ترکیه و نکات مهم

نکته مهمی که در خصوص ویزای توریستی ترکیه قابل ذکر است، این می باشد که اگر چه برای ایرانیان برداشته شده است اما زمانی که افراد به این کشور برای مدت 90 روز سفر می کنند حتما باید اعتبار پاسپورت آن ها بیشتر از 6 ماه باشد و در صورتی که اعتبار آن کمتر از 6 ماه است حتما قبل از خروج از ایران باید آن را تمدید کنند. نکته مهم دیگر این است که افرادی که قصد دارند بین 90 تا 180 روز در این کشور بمانند، قبل از خروج از ایران می بایست در کنسولگری و سفارت ترکیه در ایران این درخواست را ارائه دهند و موافقت این دولت را کسب نمایند

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : اقامت ترکیه,خرید ملک در ترکیه,دیوار ترکیه, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 113 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 18:48

 باطری ماشین رنو داستر

در مقالات قبل راجب باتری رنو مگان که یکی از خودرو های محصول رنو است صحبت کردیم اکنون راجب باطری ماشین رنو داستر صحبت خواهیم کرد.

باتری رنو داستر باتری های74 آمپر است که شرکت سپاهان باتری( اوربیتال وان سیلور، سوزوکی) و صبا (واریان) برند های خوبی برای این نوع باتری با آمپراژ 74 است.

مشخصات فنی باطری رنو داستر

·        ولتاژ : 12 ولت

·        آمپراژ : 74  آمپر

·        فضای جای گیری 19 * 17.5 * 27.8سانتی متر

داستر، محصول شاسی بلند کمپانی رنو فرانسه است که در پی همکاری با شرکت رونمانیایی داچیا از سال 2010 به تولید رسید. داستر توسط نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران وارد بازار کشور می شود.

این خودرو به طور کلی در چهار تیپ متفاوت عرضه می شود، که باطری هر 4 تیپ هم 74 آمپر است.  Se تک دیفرانسیل، se دو دیفرانسیل، pe تک دیفرانسیل و در نهایت pe دو دیفرانسیل .....،

قیمت باطری ماشین رنو داستر به چند عامل بستگی دارد.

  1. کشور سازنده باتری ماشین
  2. شرکت سازنده باتری
  3. نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری
  4. ظرفیت آمپراژ
  5. تاریخ اعتبار گارانتی
  6. تاریخ سال ساخت

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو رنو داستر کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

 

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باطری ماشین,قیمت باطری ماشین,خرید باتری ماشین,بهترین باطری ماشین,تعویض باتری ماشین در محل,باتری تیبا,باتری رنو مگان,باتری هیوندای i10, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 118 تاريخ : دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت: 18:45

مهاجرت به ترکیه از طریق کار

از آنجایی که ترکیه از لحاظ فرهنگ شباهت بسیاری به ایران دارد و در همسایگی ایران قرار گرفته است، متقاضیان زیادی جهت مهاجرت کاری به ترکیه اقدام می کنند. همچنین داشتن امید به اینکه کشور ترکیه در آینده ای نزدیک عضو اتحادیه اروپا خواهد شد.تجارت بسیاری در این کشور صورت می گیرد و از این رو متقاضیان بسیاری برای اقامت ترکیه از طریق کار انتخاب می کنند.

چرا کشور ترکیه برای اقامت کاری؟

در حال حاضر اقتصاد کشور ترکیه در رتبه هجدهم جهان قرار دارد. ترکیه بازاری نسبتاً مناسب برای بسیاری از سرمایه گذاریها و کسب و کارها بوده و نرخ رشد اقتصادی در سال‌های اخیر، نیروی کار جوان و با استعداد و موقعیت استراتژیک این کشور بین اروپا و آسیا، ترکیه را به عنوان یک منبع جذاب برای رشد و سرمایه گذاری تبدیل کرده است و به همین دلیل مهاجرت به ترکیه برای کار به طور روز افزونی در حال گسترش است.

درباره کشور ترکیه

کشور ترکیه از لحاظ اقتصاد بسیار پیشرفت داشته است و هم اکنون جز 20 کشور برتر از لحاظ اقتصاد می باشد. اگر چنانچه فردی کشور ترکیه را برای مهاجرت کاری خود برگزیده است، سوالات بسیاری نظیر شرایط کار، شرایط ویزای کار و قوانین کار در ترکیه در ذهن خود دارد. از راه های موجود برای اخذ اقامت کشور ترکیه مهاجرت کاری به ترکیه می باشد. زیرا که پس از اخذ اقامت از طریق کار می توانند برای تابعیت کشور ترکیه نیز اقدام کنند. از شیوه های دیگر می توان از مهاجرت به شیوه سرمایه گذاری و مهاجرت به شیوه تحصیلات ذکر کرد.

همانطور که گفتیم کشور ترکیه پلی میان آسیا و اروپا بوده و بسیار توریست پذیر و کوهستانی می باشد. پاینخت کشور ترکیه شهر زیباd آنکارا می باشد و از دیگر شهرهای معروف ترکیه می توان به استانبول، آنتالیا و ازمیر اشاره کرد. این کشور حدود 78 میلیون نفر جمعیت دارد که اکثر آنها دارای دین اسلام هستند. واحد پول در اینجا لیره می باشد. به علت بزرگی این کشور، ما شاهد آب و هوای متفاوتی از جمله مدیترانه ای و معتدل هستیم. این کشور دارای مرز مشترک با کشورهای ایران، ارمنستان، گرجستان، همچنین بلغارستان، عراق و روسیه می باشد.

اخذ اقامت ترکیه از طریق کار و شرایط عمومی آن

برای بررسی شرایط اخذ اقامت ترکیه از طریق کار ابتدا در این بخش به معرفی این کشور و تحلیل کلی شرایط آن می پردازیم. کشور ترکیه عضو اولیه ناتو، منشور سازمان ملل متحد و بانک جهانی است و محل قرار گیری این کشور به این صورت است که بخشی از آن در قاره اروپا و قسمتی از آن در قاره آسیا می باشد. بزرگترین شهر این کشور استانبول می باشد که در بخش اروپایی واقع شده است. پایتخت ترکیه نیز شهر آنکارا نام دارد. این کشور با ایران در شرق، با بلغارستان و یونان در شمال غرب و شمال و در جنوب شرقی با سوریه و عراق هم مرز است. حدود 15 تا 20 درصد از مردمان این کشور کردها و 80 درصد آن ها را شهروندان ترک تشکیل داده اند و زبان این کشور به صورت رسمی ترکی استانبولی است. دین اکثریت افراد اسلام می باشد.

همچنین کشور ترکیه یک مقصد گردشگری و توریستی محبوب است و ششمین مقصد گردشگری در جهان شناخته شده است. واحد پول این کشور نیز لیر نام دارد. کشور ترکیه در سال گذشته نرخ بیکاری 14% داشته است که برای افراد متقاضی کار در این کشور این مقدار بسیار حائز اهمیت است.

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : تبیلغات,خرید ملک در ترکیه,اقامت ترکیه,گردشگری, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 188 تاريخ : دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت: 18:21

باتری نیسان رونیز

باتری فابریک نیسان رونیز باتری های70 آمپر است برند های خوبی برای این نوع باتری با آمپراژ 70 است.

حالا برسیم به این برسیم که چرا اسم این خودرو را رونیز گذاشتن، رونیز (اولیا) اسم یک شهر در شمال استان فارس نزدیک در شهر فسا که پارس خودرو علاقه مند بود آن زمان ماشین های خود را از شهر های مختلف استفاده کند. مثل (رونیز، سرانزا، قشقایی) هر کدوم از این ماشین ها مال یکی از شهر های ایران می باشد.

این ماشین به دلیل داشتن صفحه کلاچ روغنی بسیار نرم می باشد و راحت می توان کلاچ گیری کرد و زیاد به پاهاتون فشار وارد نشود و همین طور فرمان بسیار نرمی دارد در زمان رانندگی این ماشین به دلیلی نداشتن ایربگ تولیدش متوقف شد که اگر پارس خودرو این مشکل را فراهم می کرد هنوز هم اشخصای بودن که نسخه صفر این ماشین را خریداری بکنند.

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ 2.4 لیتری این خودرو مصرف سوخت بسیار بالای دارد. عواملی مانند وزن زیاد خودرو نیز سبب شده اند که ضعف موتور در این زمینه تشدید شود. عدد و رقم مربوط به مصرف بنزین این خودرو به صورت ترکیبی 12 لیتری در صد کیلومتر است که در فضای شهری این مقدار به بالای 16 لیتری برای هر 100 کیلومتر  خواهد رسد. به این ترتیب عطش این خودرو برای بنزین سیری ناپذیر است.

مشخصات فنی باطری نیسان رونیز

·        ولتاژ : 12 ولت

·        آمپراژ : 70  آمپر

قیمت باتری نیسان رونیز به چند عامل بستگی دارد.

  1. کشور سازنده باتری ماشین
  2. شرکت سازنده باتری
  3. نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری
  4. ظرفیت آمپراژ
  5. تاریخ اعتبار گارانتی
  6. تاریخ سال ساخت

مزایای نصب باتری توسط سپاهان باتری :

گارانتی تعویض باتری نصب شده:

 باطری های نصب شده دارای گارانتی تعویض هستند. باطری نصب شده در صورتی که مشکل داشته باشد، تعویض خواهد شد.

نصب باطری با تاریخ تولید :

کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کم تر از یک باطری با تولید جدید است. حتی زمان انباشته کردن باتری نیز ، ممکن است باتری قدرت خود را از دست بدهد. پس پیشنهاد می شود باتری هایی که در شش ماه اخیر تولید شده اند را خریداری کنید.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو نیسان رونیز کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باطری ماشین,قیمت باطری ماشین,خرید باتری ماشین,بهترین باطری ماشین,تعویض باتری ماشین در محل,باتری تیبا,باتری رنو مگان,باتری هیوندای i10, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 145 تاريخ : شنبه 11 بهمن 1399 ساعت: 18:07

جزایر 9 گانه ترکیه

جزایر نه گانه پرنس در نزدیکی استانبول واقع شده اند و یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری این شهر به حساب می آیند.

شاید یکی از بهترین قسمت های تور استانبول بازدید از جزایر پرنس استانبول باشد چرا که این مجموعه جزایر با محیطی زیبا و بدون اتومبیل فرصتی مناسب برای استراحت فراهم نموده اند . جزایر پرنس به مجموعه جزایر نه گانه کینالی آدا ، بورگاز آدا ، هیبلی آدا ، بیوک آدا ، صدف آدا، قاشق آدا ، سیوری آدا ، یاسسی آدا و طاوشان آدا گفته می شود که در میان آب های دریای مرمره واقع شده اند . از بین این جزایر 4 مورد اول عمومی بوده و به روی همگان باز شده اند . در این مجموعه جزایر ، جزیره بیوک آدا از بقیه بزرگتر بوده و زیبائی ها و جذابیت های آن زبانزد می باشد . جزایر پرنس که از جاذبه های گردشگری ترکیه به شمار می آید در قسمت آسیایی استانبول واقع شده اند و به سبب اینکه در گذشته محلی برای تبعید شاهزادگان طرد شده بوده اند به این نام شهرت یافته اند .

با اقامت ترکیه میتوانید از تمامی این جاذبه های گردشگری استفاده کنید

مناسب برای استراحت فراهم نموده اند . جزایر پرنس به مجموعه جزایر نه گانه کینالی آدا ، بورگاز آدا ، هیبلی آدا ، بیوک آدا ، صدف آدا، قاشق آدا ، سیوری آدا ، یاسسی آدا و طاوشان آدا گفته می شود که در میان آب های دریای مرمره واقع شده اند . از بین این جزایر 4 مورد اول عمومی بوده و به روی همگان باز شده اند . در این مجموعه جزایر ، جزیره بیوک آدا از بقیه بزرگتر بوده و زیبائی ها و جذابیت های آن زبانزد می باشد . جزایر پرنس که از جاذبه های گردشگری ترکیه به شمار می آید در قسمت آسیایی استانبول واقع شده اند و به سبب اینکه در گذشته محلی برای تبعید شاهزادگان طرد شده بوده اند به این نام شهرت یافته اند .

جزیره بیوک آدا استانبول

توریستی ترین جزیره، بویوک آدا است که بزرگ ترین جزیره دریای مرمر نیز به شمار می رود. بویوک به زبان فارسی به معنی بزرگ و آدا به معنی جزیره است. در این جزیره که طبیعت بسیار بکری دارد خبری از ماشین نیست. تنها چند ماشین پلیس و آتش نشانی در این جزیره هستند که آنها هم در صورت نیاز فقط گاهی در جزیره تردد می کنند. همچنین کشیدن سیگار در سرتاسر این جزیره ممنوع است مردم در این جزیره با درشکه های 4 نفره ای به نام فایتر ، دوچرخه و خودروهای برقی جابه جا می شوند. گردشگران برای تفریح و گردش در این جزیره می توانند دوچرخه کرایه کنند. اگر بخواهید با درشکه جزیره را بگردید حدود یک ساعت زمان نیاز دارید. مسجد، کلیسا و جنگل های سرسبز مکان هایی هستند که می توانید از دیدن آنها لذت ببرید. بستنی های بیوک آدا بسیار معروف و خوش طعم هستند، فرصت چشیدن آنها را از دست ندهید. غذاهای دریایی در رستوران های جزیره به وفور یافت می شود. مغازه های میوه فروشی نیز بسیار مورد توجه گردشگران هستند. اینجا به دور از شلوغی استانبول می توانید به آرامش واقعی دست پیدا کنید.

از جمله دیدنی ترین مکان ها در جزیره بویوک آدا، یتیمخانه رومی پرینکیپو است که دومین سازه بزرگ چوبی دنیا به شمار می رود. بنای ساختمان بسیار قدیمی است و به دلیل وجود احتمال ریزش بهتر است سعی کنید وارد ساختمان نشوید. این عمارت 2 هزار متر مربع وسعت دارد و از نظر تاریخی قدیمی ترین سازه چوبی اروپا است. این مجموعه از نیم قرن قبل فعالیتی ندارد و بنای ساختمان نیز در یک آتش سوزی آسیب زیادی دیده است.

میتوانید با سر زدن به سایت دیوار ترکیه آگهی خود را به صورت رایگان درج کرده تا به توانید زود تر به خواسته خود که ممکن است خرید خانه در ترکیه و یا فروش پاسپورت و.... برسید.

 

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : تبیلغات,خرید ملک در ترکیه,اقامت ترکیه,گردشگری, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 178 تاريخ : شنبه 11 بهمن 1399 ساعت: 17:50

باطری ماشین هیوندا توسان

هیوندا توسان به همراه هیوندای سانتافه پرفروش ترین خودرو های شرکت هیوندای هستند و طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارند. هیوندای توسان در واقع نسخه کوچک تر هیوندای سانتافه است که از ترکیب پلتفرم النترا و کیا اسپورتیج برای ساخت آن کمک گرفته است.

هیوندای توسان 2019 فیس لیفت با امکانات جدید و تغییرات ظاهری به بازار جهانی عرضه می شود. شرکت خودرو سازی هیوندا که در اوایل 2018 برگزار شد، از هیوندای توسان 2019 فیس لیفت رونمایی کرد.

مدیران هیوندای ادعا می کنند که توسان 2019، ایمنی بیشتری نسبت به مدل فعلی فراهم می کند. حتی در ارزان ترین نسخه از توسان  جدید، هشدار خروج از خط و سیستم جلوگیری از برخورد وجود خواهد داشت.

برای  توسان 2019  باطری اسیدی بهتر است یا باطری اتمی

باطری های اتمی چون عمر بیشتری نسبت به باطری های اسیدی دارند همچنین آلودگی کمتری تولید می کنند و نیاز به کنترل و نگه داری ندارند قطعا باطری مناسب تری برای بی ام و می توانند باشند. و شما می توانید باتری مناسب آن و قیمت باطری ماشین رو در سایت باتری کار مشاهده کنید.

  1. توجه فرمایید که در هیوندای توسان حجم موتور های 2007 و 2004 سی سی باتری با ظریفت 70 آمپر نصب می شود که تا اوایل سال 2016 نیز تولید شده است. اما در توسان مدل 2016 به بعد باتری با ظرفیت 60 آمپر قابل نصب است

باتری هیوندای توسان 2019 باتری های 60 آمپر است که شرکت سپاهان باتری( اوربیتال وان سیلور، سوزوکی) و صبا (واریان) برند های خوبی برای این نوع باتری با آمپراژ 60 است. و باتری با ظرفیت 66 آمپر نیز با توجه به نیاز برقی خودرو قابل نصب می باشد.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل،نصب و تست دینام و سیستم برقی خودروی توسان 2019 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری، شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد.

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : باطری ماشین,قیمت باطری ماشین,خرید باتری ماشین,بهترین باطری ماشین,تعویض باتری ماشین در محل,باتری تیبا,باتری رنو مگان,باتری هیوندای i10,باتری هیوندای توسان, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 118 تاريخ : سه شنبه 7 بهمن 1399 ساعت: 17:33

پناهندگی در ترکیه

گاهی پناهندگی آخرین راه حل برای بسیاری از افراد است و ترکیه یکی از در دسترس ترین گزینه هاست پس آشنایی با شرایط پناهدگی در ترکیه ضروری است. کمیساریا عالی پناهندگی سازمان ملل متحد وظیفه ارائه مشاوره به پناهندگی را به عهده دارد.

درباره شرایط پناهندگی در ترکیه

 پناه‌جویانی که قبلاً به وسیله کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل ثبت نام نموده و به شهر اقماری مرجوع گشته ‌اند در نامه ارجاعی صادره به وسیله کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل آمده است که برای درخواست پناهندگی و حمایت‌ بین ‌المللی باید به ادارة مدیریت مهاجرت استان مراجعه شود. فعالیت ‌های حمایتی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و شرکای آن از قبیل ارائه خدمات مربوط به مشاوره به پناهندگان و پناهجویان در کشور ترکیه ادامه خواهد یافت. این کمیساریا با پناهجویان در تماس خواهد بود و بعد از جلب رضایت از آنان، به اطلاعات ارائه شده از سوی ایشان دسترسی می ‌یابد.

اقامت ترکیه از طریق پناهندگی

با توجه به این که اقامت دائمی در بعضی از شهرهای ترکیه غیرمجاز می‌ باشد لذا اگر متقاضی درخواست خود را در یکی از استان‌های غیر مجاز ارائه نماید، پرونده وی به یکی از استان ‌هایی که در آنجا اقامت بلند مدت امکان ‌پذیر می ‌باشد ارجاع خواهد شد. لازم به ذکر است که کلیه دفاتر حمایتی اداره مهاجرت کشور ترکیه در قبال نیازهای حمایتی پناهجویان و آسیب‌های احتمالی مسئولیت دارند.

بنابراین چنانچه متقاضی نیازهای خاصی دارد باید فرد مصاحبه‌ کننده در اداره مدیریت مهاجرت استان را به طور کامل مطلع سازد. سپس در طی ارزیابی که اداره مذکور در رابطه با پرونده متقاضی انجام می ‌دهد، خواستة وی بر حسب نیازهای وی اولویت‌بندی خواهد گردید. گفتنی است که همچون گذشته کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد و شرکای اجرایی آن سازمان در کشور ترکیه به ارائه خدمات حمایتی به پناهجویان از جمله مشاوره به متقاضیان پناهندگی در ترکیه ادامه خواهد داد. در صورتی که به خدمات حمایتی یا مشاوره نیاز دارید این امکان برای شما وجود دارد که به کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و سازمان‌ های اجرایی آن مراجعه نمایید. این کمیساریا با پناهجویان در تماس خواهد بود و بعد از جلب رضایت از آنان، به اطلاعات ارائه شده از سوی ایشان دسترسی می ‌یابد.

مشکلات مربوط به خرید ملک در ترکیه

اجاره کردن خانه در کشوری که ملیت آن را ندارید به نسبت سخت‌تر خواهد بود. برخی از صاحب خانه¬ها به دلیل این که افرادی که از طریق پناهندگی در ترکیه ورد خاک این کشور شده‌اند وضعیت نامعلومی دارند، از آن‌ها مبلغ زیادی به عنوان اجاره دریافت می‌کنند تا از بابت این که مشکلی برای ملک به وجود بیاید یا مهاجران دیپورت شده و زودتر از موعد اتمام قرارداد به خانه خود برگردند، آسوده خاطر باشند.

برخی از صاحب خانه‌ها نیز به طور کامل به پناهنده‌ها اعتماد ندارند و به آن‌ها خانه اجاره نمی‌دهند. به همین دلیل پناهنده‌هایی که نمی‌خواهند در کمپ زندگی کنند و به دنبال اجاره خانه برای زندگی هستند دچار مشکل خواهند بود.

با توجه به موارد بیان شده در زمینه اجاره خانه شاید این موضوع در ذهن شما نقش ببندد که چرا مهاجران نسبت به خرید ملک در ترکیه اقدام نمی‌کنند؟ در صورتی که فرد مهاجر هزینه کافی برای خرید ملک در ترکیه را داشته باشد، قطعاً این روش از پناهنده شدن بهتر خواهد بود.

این فرد می‌تواند با مشورت افراد خبره مانند مشاورین شرکت فانوس نسبت به اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک اقدام کند و به صورت قانونی و در کمترین زمان شهروندی ترکیه را به دست بیاورد.

فروش آنلاین باطری ماشین...
ما را در سایت فروش آنلاین باطری ماشین دنبال می کنید

برچسب : تبیلغات,خرید ملک در ترکیه,اقامت ترکیه,گردشگری,پناهندگی در ترکیه, نویسنده : زهره حبیبی batrycat بازدید : 170 تاريخ : سه شنبه 7 بهمن 1399 ساعت: 17:11